برگزاری کارگاه‌های افزایش آگاهی‌های اجتماعی جوانان در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک عابد حقدادی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک اظهار داشت: این طرح به منظور آموزش مهارت‌های زندگی، مهارت‌های شغلی و مهارت‌های ارتباطی در اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس نتایج استخراج شده از طرح‌های تحقیقاتی سال ۸۸ تا ۹۹ که توسط سازمان ملی جوانان وقت و معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شد، نیازهای جوانان شناسایی و اجرای چنین طرحی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک گفت: طرح برگزاری کارگاه‌های افزایش آگاهی‌های اجتماعی جوانان با توجه به اسناد بالادستی نظیر برنامه پنجم توسعه و منشور تربیتی نسل جوان به صورت ابتکاری با استفاده از نظرات کارشناسان این حوزه تدوین شده که توسط جوانان فعال در سمن‌ها و به صورت رایگان برای جوانان برگزار خواهد شد.

حقدادی افزود: همچنین به منظور ارتباط و تعامل هر چه بیشتر جوانان با مسئولان طرح بدون خط خوردگی با رویکرد دیدارهای مستقیم و بی واسطه اقشار مختلف جوانان با مسئولان استانی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح از اول مهر ماه به مرحله اجرا در خواهد آمد، بیان داشت: در این طرح جوانان قشرهای مختلف از جمله دانشجویان، ورزشکاران، دانش‌آموزان، اصناف، صنعتگران و… با همکاری سازمان‌های مرتبط با همان قشر با مسئولان استانی دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.