صلاحی: ۹ دی مرز بین ولایت و فتنه را مشخص کرد

به گزارش مرکزی دیلی، عباس صلاحی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: انقلاب ما انقلاب مردمی است و به معنای واقعی مردم‌سالاری دینی در آن نمود دارد.

وی افزود: حضور مردم در همه صحنه‌ها انکارناپذیر است و حماسه نهم دی‌ماه خود یکی از مصادیق این حضور باشکوه مردم است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

صلاحی با اشاره به اینکه این روز مرز بین ولایت و فتنه‌گران را به خوبی نشان داد، تصریح کرد: با توجه به اینکه اتفاقات سال ۸۸ اثرات سوئی را برای کشور برجای گذاشت، این حضور مردم بود که قائله را خاتمه داد. مردم با حضور خود حمایت خود از ولایت را در عمل به اثبات رساندند و نفرت خود را از استکبار نشان دادند.

وی اضافه کرد: حضور مردم از سویی دیگر در روز نهم دی اتمام حجت با کسانی بود که در زیر لوای مسائل انتخابات جنگ نرم را از سوی استکبار ترتیب داده بودند.

نماینده مردم آشتیان، فراهان و تفرش با بیان اینکه امروز مردم به رشد آگاهی رسیده‌اند و برهمین اساس، در زمانی که به حضور آنها نیاز است در صحنه حاضر می‌شوند، گفت: مقام معظم رهبری مهمترین عامل این حضور پرشور مردم بودند. هرگاه که احساس شود که دشمن وارد عمل شده است مردم حاضر می‌شوند و با آگاهی، واکنش معقول از خود نشان می‌دهند و این حضور و پشتیبانی مردم از نظام ذخیره مهمی است.

وی عنوان کرد: متأسفانه در سال ۸۸ برخی خواص ما از خود ضعف نشان دادند و به جای اینکه در خط انقلاب حرکت کنند در پوشش حمایت از نظام، ستون پنجم دشمن شدند اما مردم ما با رهنمودهای نافذ رهبری این قائله را پایان دادند.

صلاحی با تأکید بر اینکه اگر در کشور مشکلی وجود دارد مسئله داخلی است و نباید اجازه دهیم دشمن وارد شود چراکه همانطور که شاهد بودیم این مسئله در سال ۸۸ برای کشور گران تمام شد، اظهار کرد: خوشبختانه مردم با حضور خود پاسخ کوبنده‌ای به دشمن دادند و این پاسخ مرز بین فتنه و ولایت را مشخص کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از کوچکترین روزنه‌ها برای ورود به کشور استفاده می‌کند اما امروز ناامید شده است چراکه مهره‌ها شناخته شده هستند و دشمن مطمئن است که از این راه نمی‌تواند به نظام و انقلاب ضربه بزند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه دشمن همواره از خلأها برای ضربه‌زدن استفاده می‌کند، افزود: دشمن با ادامه جنگ نرم، از طریق شبکه‌های اجتماعی و ترویج مسائل ضداخلاق و مفاسد اجتماعی وارد عمل می‌شود ولی ما نباید فرصت دهیم که دشمن از خلأهای موجود استفاده کند. لازم است که نقاط ضعف خود را با درایت رفع کنیم و برخورد لازم با مفاسد داشته باشیم که این امر همت مسئولان را به صورت جدی می‌طلبد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.