نتایج انتخابات شورای شهر در استان مرکزی

مردم استان مرکزی با حضور گرم و پرشور خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای کشور و به‌تبع در استان مرکزی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

این انتخابات در حالی به طور رسمی تا ساعت ۲ بامداد امروز ادامه داشت که بعضی از شعب تا حدود ساعت ۳ مراجعه‌کننده داشته و رأی‌گیری در آن فعال بود.

شمارش آرای شعب اخذ رأی شهرستان خمین نیز ساعاتی پیش به پایان رسید و بر این اساس محمد بیات با ۹۴۰۱ رأی، علی بیات با ۴۲۴۱ رأی، محمدعلی فرقدانی با ۳۳۲۳ رأی، محمدتقی عظیمی با ۲۶۴۰ رأی، خورشید هاشمی‌نیا با ۲۵۱۰ رأی و روزبه عربی با ۲۴۷۰ رأی بیشترین رأی را در خمین کسب کردند.

تفرشی‌ها اعضای شورای اسلامی شهر خود را شناختند

شمارش آرای شورای شهر در تفرش نیز به پایان رسید و پنج عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل این شورای مشخص شدند.

نفیسه ایلخانی ۱۷۳۹ رأی، سعید احمد جعفری ۱۴۳۰ رأی، محمد شاکری ۱۲۴۰ رأی، حسن ذوالفقاری  ۱۱۸۷ رأی و حبیب عسگری ۱۰۲۶ رأی اعضای اصلی شورای شهر را تشکیل می‌دهند و علی لطفی با ۱۰۲۵ رأی و عبدالناصر ذوالفقاری با ۸۵۷ رأی و علی حیدری نیز با ۶۷۹ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

منتخبان شوراهای شهر در محلات معرفی شدند

در محلات نیز محمد صالحی با ۲۸۴۰ رأی، حسین رضایی با ۲۶۴۶ رأی، محمدرضا علی‌محمد با ۲۳۳۷ رأی، قاسم رجبی با ۱۹۲۸ رأی و داوود رضایی با ۱۸۵۶ رأی به عنوان اعضای اصلی و ابراهیم علیپور با ۱۶۷۵ رأی، حسن شمس با ۱۱۶۶ رأی و عباس سروش با ۹۵۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل در محلات انتخاب شدند.

همچنین در شهر نیم‌ور نیز مهسا سالاری با ۵۷۵ رأی، اصغر عبدالهی با ۴۸۷ رأی، سید مجتبی هاشمی با ۳۹۱ رأی، رضا ملاعلی اکبری با ۳۴۶ رأی و نسیم ابوطالبی با ۲۹۸ رأی اعضای اصلی شورای شهر نیم‌ور و معین محمدی با ۲۷۶ رأی، معصومه محمدی با ۲۵۶ رأی و عرفان شفیعی با ۱۱۸ رأی اعضای علی‌البدل این شهر شدند.

منتخبین شورای شهر خنداب و جاورسیان را اعلام شد

شمارش آرا در شهرستان خنداب نیز پایان یافت و در این دوره انتخابات ولی اله احمدی ۱۵۷۶ رأی، اسماعیل نام نیلچی ۱۵۵۹ رأی، سهراب رضایی ۱۳۹۱ رأی، اصغر یادگاری ۱۱۸۸ رأی و یعقوب محمدی جو ۱۰۸۶ رأی کسب کردند و به عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

فرهاد سلیمی با ۱۰۶۷ رأی، احمد میرزایی با ۹۲۸ رأی و علیرضا نعیمی با ۹۲۲ رأی نیز اعضای علی‌البدل را تشکیل دادند.

امیر غلامی با ۱۰۳۳ رأی، محمد بانوئی با ۷۵۹ رأی، علیرضا گودرزی با ۶۷۷ رأی، محسن محمدی با ۶۰۴ رأی و حمیدرضا میرزایی با ۵۶۸ رأی اعضای اصلی و اعلا عباسی با ۵۳۰ رأی، مسعود بهرامی با ۵۰۴ رأی و موسی رضا ملکی با ۴۹۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر اسلامی جاورسیان معرفی شدند.

مشارکت ۹۵ درصدی مردم آشتیان

انتخابات در آشتیان نیز با حضور گرم و پرشور مردم این شهرستان برگزار شد به طوری که بیش از ۹۵ درصد افزایش واجدالشرایط در این انتخابات شرکت کردند.

بر همین اساس شمارش آرای این شهرستان به پایان رسید و محمد ملکا آشتیانی با ۱۲۷۲ رأی، حسن جمالی آشتیانی با ۹۴۱ رأی، مهدی کاربین آشتیانی با ۸۱۸ رأی، وحید رضایی آشتیانی با ۶۸۱ رأی و نفیسه علی حسنی با ۶۵۱ رأی به عنوان اعضای اصلی شناخته شدند؛ همچنین هادی آشتیانی عراقی با کسب ۶۵۰ رأی، احمد اوسطی آشتیانی با کسب ۵۴۴ رأی و مهدی صفاری آشتیانی با ۵۳۳ رأی اعضای علی‌البدل را تشکیل دادند

اعلام نتایج منتخبین شورای شهر دلیجان و نراق

با پایان شمارش آرا علی صفری با ۲۴۲۳ رأی، احمد محمدی ۲۲۴۷ رأی، حمیدرضا یوسفی با ۲۰۹۸ رأی، مجید مرادخانی با ۱۹۹۷ رأی، غلامعلی زمانی زاده با ۱۷۸۱ رأی اعضای اصلی و روح اله زند ۱۵۳۳ رأی، فرشته خسروانی با ۱۴۱۲ رأی و الهه کریمی با ۹۱۷ رأی اعضای علی‌البدل در شهر دلیجان انتخاب شدند.

در نراق نیز مصطفی عابدی با ۶۶۷ رأی، احسان رمضانی با ۵۵۳ رأی، خدیجه کریمی با ۴۹۳ رأی، مجید عابدینی با ۴۶۱ رأی و مهدی شریفی با ۴۲۲ رأی موفق شدند بیشترین رأی را از مردم بگیرند و به عنوان اعضای شورا شهر شناخته شوند.

کمیجانی‌ها اعضای شورای شهر را شناختند

در کمیجان نیز مردم با حضور گرم خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم تجدید میثاق کردند و مشارکت بالایی را در انتخابات داشتند.

مردم این شهر به یاسر احمدی ۲۰۹۵ رأی، علی فرجی ۱۸۳۰ رأی، هادی کمیجانی ۱۶۳۶ رأی، حسین ارشادی ۱۱۵۶ رأی و غلامعلی کمیجانی ۱۰۲۵ رأی دادند تا به عنوان اعضای اصلی شورا معرفی شوند اعضای علی‌البدل را نیز غلامرضا کمیجانی با ۹۶۷ رأی، مصطفی کمیجانی با ۹۳۹ رأی و مهد پاریاب با ۸۸۴ رأی تشکیل دادند.

میلاجردی ها هم با رأی خود به ولی اله آقا محمدی با ۲۰۷۰ رأی، نوید آریانا با ۲۰۰۳ رأی، هادی غریبی با ۱۸۳۷ رأی، ابراهیم آقامحمدی با ۱۸۳۰ رأی و مجتبی آقا محمدی با ۱۶۴۲ فرصت حضور در شورای شهر را دادند.

همچنین محسن ملکی با ۱۲۴۸ رأی و عباس ملکی با ۱۲۲۴ رأی و رحمان غلامحسینی با ۱۱۱۹ رأی اعضای علی‌البدل میلاجرد شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.