رفع مشکلات آلودگی های بصری در سطح کلانشهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، فاطمه عسگری با اشاره به اهمیت رفع آلودگی های بصری در سطح اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن بهار ۹۳ و با هدف پیشبرد اهداف سازمان زیباسازی شهرداری اراک، ارتقاء کیفیت محیط شهری و دلنواز بودن فضای شهر از نظر شهروندان و مسافران نوروزی، باید به زیبا سازی معابر و فضای شهری اهمیت بدهیم.

وی افزود: در این زمینه از کلیه شهروندان اراکی درخواست می‌شود نسبت به رفع آلودگی‌های بصری محل کسب و یا سکونت خود که تاثیر ویژه ای در سیما و منظر شهری دارد، با سازمان زیباسازی همکاری کرده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

مدیرعامل زیباسازی شهرداری اراک با اشاره به مواردی که سبب به وجود آمدن نازیبایی در فضای شهر می شود گفت: نازیبایی‌های سطوح شهری شامل تابلوهای غیر قابل استفاده و تعویضی، رنگ آمیزی درب و پنجره، تعویض سایبان‌های تخریب شده است، که با ایجاد نقاشی دیواری به کمک کارشناسان سازمان زیبا سازی، نازیبایی های شهری مرتفع می شود.

عسگری تصریح کرد: امید است که با تدبیر مسئولان و حمایت شهروندان بتوانیم محیطی زیبا و آرامش‌بخش را در شهر اراک پدید آوریم.

وی افزود: فضاهای شهری هم از دیدگاه تامین نیازهای زیست محیطی شهرنشینان و هم از نظر تامین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی آن، ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل زیباسازی شهرداری اراک با اشاره به معیارهای ارزیابی کیفیت زندگی شهری در شهرها گفت: یکی از معیارهای ارزیابی کیفیت زندگی شهری در شهرها پاکیزه بودن شهر و وجود فضای سبز در شهرها است که از زیر معیارهای اصلی شاخص اجتماعی کیفیت زندگی به شمار می آید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.