پلمپ تالار باغ‌های غیر مجاز در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، ‌به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد عباسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در برنامه ریزی عملیاتی پلیس، ارتقاء‌امنیت اجتماعی و ارائه خدمات انتظامی مطلوب به اصناف و اتحادیه ها، پیشگیری از جرایم، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و تحقق خواسته شهروندان در نهادینه سازی ارزش های دینی در بین صنوف از جمله اولویت هایی است که با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: نظارت بر تالار باغ های شهر اراک نیز از جمله موضوعات و درخواست های شهروندان از پلیس استان بود که با برنامه ریزی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی، طرح ها و برنامه ریزی عملیاتی ویژه ای برای ساماندهی قانونمند بودن فعالیت متصدیان تالارباغ ها به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخی از اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در ساماندهی تالار باغ های شهر اراک تصریح کرد: در این مدت بیش از ۱۰۰ مورد بازدید نظارتی از نحوه فعالیت تالار باغ های شهر اراک انجام پذیرفت که در تعداد ۱۵ تالار باغ غیرمجاز و متخلف پلمب شدند.

سرهنگ عباسی با اشاره به متصدیان تالارباغ های متخلف گفت: ۱۱ نفر از متصدیان متخلف نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و شئون اسلامی به دستگاه قضایی معرفی شدند و برخورد قانونی با این افراد انجام گرفته است.

وی افزود: برای جلوگیری از فعالیت تالار باغ‌های غیر مجاز کار بررسی تالار باغ‌ها در دست اجرا است که در این بررسی واحدهای فعال بدون مجوز و واحدهایی که شئونات اسلامی را رعایت نکرده اند پلمب می شوند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: ۶ واحد متخلف نیز پیش از این به سبب عدم رعایت شئونات اسلامی، عدم رعایت بهداشت و استفاده از ابزارآلات غیر مجاز موسیقی پلمب شده‌ و ۳ واحد به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عباسی با درخواست از شهروندان گفت: از شهروندان درخواست می شود در راستای رویکرد پیشگیرانه پلیس و جلوگیری از بسترهای بروز جرم و در فرایند مقابله با آسیب ها و جرایم و به منظور سالم نگه داشتن محیط های عمومی از مظاهر غیر دینی، شهروندان با ارائه گزارش های خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، سهم اثربخش خود در ارتقای امنیت اجتماعی را چون گذشته تداوم و افزایش دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.