اطلاعیه سازمان جوانان هلال احمر در خصوص غرق شدن دو نوجوان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز پنج شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته ، آمده است: چند نفر از دانش آموزان خارج از برنامه مسابقات و به رغم اعلام مخالفتهای مکرر سرپرست تیم اعزامی هلال احمر استان مرکزی، از محدوده اردوگاه خارج و در منطقه ممنوعه، اقدام به شنا می کنند.

بنا بر این گزارش ، با توجه به شرایط جوی نا مساعد و به رغم مخالفتهای مکرر سرپرست تیم اعزامی دو تن از دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات المپیاد با نامهای ‘ بهنام شاملو’ و ‘ ابولفضل روشنایی ‘ غرق شدند.

این گزارش می افزاید: بلافاصله پس از این حادثه نجاتگران و امدادگران مستقر در در محل عملیات، اقدام به امدادو احیا کرده که متاسفانه به رغم تلاشهای انجام شده و اجرای عملیات cpr یکی از این دانش آموزان دار فانی را وداع می گوید.

نفردوم این حادثه نیز پس از عملیات احیا تا صبح امروز تحت مداوا بوده که به رغم تلاش گروه های پزشکی در بیمارستات شهید بهشتی انزلی جان باخت.

بر اساس این اطلاعیه، تعدادی از مدیران ارشد هلال احمر به منظور بررسی و پیگیری لازم به محل حادثه اعزام شده اند و با حضور در بیمارستان در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

بر اساس اطلاعیه دریافتی ، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ضمن تسلیت به خانواده این دو عزیر از دست رفته ، برای بازماندگان از خداوند صبر جزیل خواستار است.

روز گذشته در جریان مسابقات المپیاد دانش موزان سراسر کشور درانزلی ، دو تن از دانش اموزان شرکت کننده در این المپیاد در دریا غرق شدند.

مسوولان هلال احمر استان مرکزی در پاسخ به پیگیری خبرنگار ایرنا برای روشن شدن جزئیات و دلیل این حادثه ،این اطلاعیه را به این خبرگزاری نمابر کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.