ارائه خدمات هفته دولت از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، محمد شاهرخی، معاون سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: سیمای خدمت عنوان برنامه‌ای است از سیمای شبکه آفتاب که به‌مناسبت هفته دولت خدمات نهادها و سازمان‌های مختلف را با حضور دولتمردان استانی برای بینندگان منعکس می‌کند.

وی افزود: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمت‌گزاری شهیدان بزرگ رجایی و باهنر است.

شاهرخی ادامه داد: رسانه استانی آفتاب به پاس گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت این دو شهید بزرگوار عرصه سیاست و به منظور اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق از برنامه‌ها و اقدامات دولت در این هفته با تهیه و پخش برنامه گفت‌وگو محور سیمای خدمت مخاطبان را با دستاوردهای دولت آشنا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه سیمای خدمت در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار سال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، اظهار کرد: در هر برنامه با حضور یکی از مسئولین استانی و طرح سؤالاتی به معرفی پتانسیل‌های بالقوه استان مرکزی و تشریح عملکرد و برنامه‌های هفته دولت در استان مرکزی می‌پردازد و راهکارهای توسعه و پیشرفت استان را با بینندگان سیمای شبکه آفتاب در میان می‌گذارد.

وی ادامه داد: این برنامه به تهیه‌کنندگی روح‌الله ذوالفقاری و اجرای مصطفی ابراهیمی با بهره‌گیری از موسیقی تصویر و بیانات مقام معظم رهبری و فضایی گفت‌وگو محور به معرفی خدمات نهادها، ارگانها و سازمان‌ها و پاسخگویی به مخاطبان شبکه آفتاب می‌پردازد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: این برنامه را مظفر حسین‌خانی کارگردانی می‌کند و معصومه کریمی به‌عنوان دستیار تهیه در تهیه و ساخت این برنامه همکاری می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.