تشکیل نشست شورای اداری شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان

به گزارش مرکزی  دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان اظهار داشت: دولت یازدهم با رویکرد تعدیل سیاست خارجی، تنش‌زدایی و برقراری ارتباط با دیگر کشورهای منطقه، کار خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: دیپلماسی فعال و پویا امروز ایران را به یک قدرت قوی در منطقه مطرح کرده است که این اقتدار ناشی از مدیریت صحیح است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه با حرکت در مسیر قانون فساد ریشه‌کن خواهد شد، ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه دولت اجرای قوانینی است که در مجلس شورای اسلامی به تصویب می‌رسد، دولت پایبند به قانون است و در دولتی که به قانون پایبند است، مردم بلاتکلیف نخواهند بود و دولت معتقد است که جامعه باید به نجات سیاسی دست پیدا کند.

مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود بهسازی و توسعه بقاع متبرکه را از اولویت‌های فرهنگی مدیریت استان و کشور دانست و بیان داشت: در این راستا دولت ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار برای مساجد، حوزه‌های علمیه و بقاع متبرکه در نظر گرفته است.

وی افزود: اولویت استانداری در این سه شهر ساماندهی وضعیت راه‌ها است که در این راستا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تا چهار سال آینده از بهترین وضعیت حمل و نقل برخوردار باشیم.

استاندار مرکزی اظهار کرد: با بر طرف شدن مشکل راه‌ها به ویژه در تفرش می‌توانیم سرمایه‌‌گذاران را به این سه شهر جذب کنیم، چرا که با ورود سرمایه‌گذار می‌توانیم مردم را در منطقه ماندگار کنیم.

مقیمی گفت: انتقال آب از هفتیان باید در سریع‌ترین فرصت انجام شود که در این راستا معاون عمرانی نیز موظف است هر ۱۵ روز یک‌بار این مهم را رسیدگی کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.