برگزاری گردهمایی آزادگان شهرستان اراک

به گزارش مرکزی دیلی، انصاری فر در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این آئین با حضور تمامی آزادگان شهرستان اراک، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار و معاونین استانداری مرکزی در روز چهارشنبه هفته جاری در بیت امام جمعه اراک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این گردهمایی با هدف تجلیل و قدرانی از ایثارگری و رشادت های آزادگان برگزار می شود و سخنرانی، برپایی نمایشگاه، اقامه نماز جماعت و …نیز در حاشیه آن اجرا خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی در روز یکشنبه همزمان با ۲۶ مردادماه جاری در میدان امام حسین(ع) اراک خبر داد.

انصاری فر اظهار داشت: گلباران قبور شهدا و مزار آزادگان برای اولین بار در سطح استان مرکزی توسط تعدادی از آزادگان سرافراز، سخنرانی و بیان خاطره از دوران اسارت، توسط ابراهیم نصیری یکی از آزادگان شهرستان اراک قبل از خطبه های نماز جمعه، انجام تبلیغاتی محیطی و بیان خاطره توسط عسگری یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس به همت یکی از پایگاه های بسیج شهرستان اراک در پارک امیر کبیر از اقداماتی بشمار می رود که به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین مصاحبه با آزادگان و هماهنگی با مساجد جهت حضور آزادگان در مساجد و بیان خاطرات آنها از دیگر اقداماتی است که به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک با بیان اینکه کمترین و بیشترین زمان اسارت آزادگان ۲ تا ۱۸ سال است خاطرنشان کرد: باید ایثار این عزیزان را پاس بداریم رنج و مرارت های آنها را درک کنیم.

انصاری فر تصریح کرد: آزادگان هیچگونه چشمداشت مالی ندارند و فقط می خواهند ارزش هایی را که آنها به خاطرش سال ها رنج و مشقت را تحمل کردند، پاس بداریم و در مقابل دشمن اسلام کوتاه نیاییم.

وی گفت: ما وظیفه داریم مسایل فرهنگی و اقتصادی آزادگان را مورد توجه قرار دهیم .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.