مقیمی:دستگاه های اجرایی شکایت خود از مطبوعات را پس بگیرند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری موج، مقیمی استاندار مرکزی در این بخشنامه آورده است: دستگاه های اجرایی در صورتی که در حال حاضر از رسانه ای در مراجع قضایی شکایت کرده اند، شکایت خود را از نشریات پس بگیرند و تا حدامکان از نشریات به دلیل انتقاد و انعکاس مسائل و مشکلات شکایت نکنند مگر اینکه بحث های شخصی و خانوادگی مطرح باشد.
مقیمی همچینین در این بخشنامه آورده است: با توجه به ضرورت حمایت از نشریات محلی و ارتقای سطح توسعه فرهنگی و همچنین کمک به ایجاد تنوع کمی و کیفی مطبوعات محلی، دستگاه های اجرایی آگهی های خود را به نشریات محلی بدهند.
وی در این بخشنامه گفت: یکی از سیاست های اصولی دولت تدبیر و امید در حوزه مطبوعات، رسانه ها و عرصه اطلاع رسانی، فراهم کردن فرصت های برابر برای فعالیت مطبوعات و رسانه های مختلف در سطح کشور، گسترش آزادی رسانه ها در چارچوب قانون، حمایت از روزنامه نگاران، تقویت مطبوعات محلی و… است.
مقیمی در پایان خاطر نشان ساخت: رسانه ها و مطبوعات به عنوان پیام و نیز کانال های انتقال پیام می بایست با پرهیز از افراط و تفریط و تخریب و شایعه سازی و همچنین حفظ و رعایت اصل بی طرفی، با انتقادهای سازنده نقش اصلاحی خود را ایفا نمایند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.