تشریح برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در اراک

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به آغاز هفته عفاف‌وحجاب، برنامه‌های سپاه را در بزرگداشت و آگاهی بخشی به مردم در این هفته اعلام کرد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از اجرای ویژه برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در اراک خبر داد و گفت: از شنبه، ۱۹ تیر ماه تا جمعه، ۲۵ همین ماه با نام عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
وی راهپیمایی بانوان اراک به منظور ترویج حجاب و رعایت عفاف در جامعه را یکی از برنامه‌های این هفته خواند و تصریح کرد: در این راهپیمایی خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به عنوان مطالبه‌گران اصلی رعایت عفاف و حجاب در اجتماع حضور خواهند داشت و از خون فرزندان و همسران خود دفاع می‌کنند.
رضایی تصریح کرد: راهپیمایی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب در اراک تحت عنوان «تجمع ملی حافظان حریم خانواده و حجاب» همزمان با سراسر کشور به منظور گرامیداشت شهدای مسجد گوهرشاد با سخنرانی آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عصر روز دوشنبه، ۲۱ تیر برگزار می‌شود.
این مقام مسئول از افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در بیش از ۱۵۰ پایگاه بسیج اراک خبر داد و افزود: در شهرستان اراک ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج فعالیت دارند که برآورد می‌شود تمام این پایگاه‌ها نمایشگاه عفاف و حجاب را برپا کنند.
وی بااشاره به برگزاری نشست‌های قشری در کارخانجات و تجلیل از بانوان محجبه اظهار کرد: قرار است از مراجعه‌کنندگان با حجاب نیز تجلیل به عمل آید.
رضایی اضافه کرد: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و نشر اهمیت این موضوع چهارشنبه، ۲۳ تیرماه با همایشی تحت همین عنوان در کانون بسیج اراک میزبان حجت‌الاسلام رفیعی خواهیم بود.
وی ادامه داد: جهت عمق بخشی به آگاهی مردم در راستای رعایت عفاف و حجاب در جامعه، بانوان محجبه با اهدای شاخه گل و متنی زیبا در خصوص رعایت حجاب از دیگر بانوان دعوت به اجابت این فریضه الهی می‌کنند.
رضایی اضافه کرد: تجلیل هر پایگاه ادارات از ۲ کارمند زن، تکریم از مراجعه‌کنندگان محجبه، برگزاری نشست علمی با موضوع عفاف و حجاب و تشکیل جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌ها و تجلیل از خانواده شهدا از اهم برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان خاطرنشان کرد: تجمع ملی حافظان حریم خانواده و حجاب و عفاف از مقابل دبیرستان تزکیه به سمت امامزادگان آمنه خاتون(س) و عبدالله(ع) می باشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.