فولادوند مدیرکل آموزش پرورش استان مرکزی شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید و سابق آموزش و پرورش استان مرکزی ۱۴ مرداد ماه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و مسئولان استان در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی اراک برگزار می شود.

فولادوند که هم اکنون استاد دانشگاه است و در سوابق خود معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش را نیز دارا است.

سیف اله کریم زاده فعالیت اداری خود را از سال ۱۳۷۰شروع نمود، مسئولیت بازرسی آموزش و پرورش خمین، ریاست هیئت رسیدگی به تخلفات اداری در استان و نیز تجدید نظر تهران و همچنین معاونت اجرایی دفتر هماهنگی در وزارتخانه از جمله مسئولیت های وی بوده است.

کریم زاده از سال ۱۳۸۷ تا کنون مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بودو فردا پس از سالها خدمت در این منصب این مسئولیت خطیر را تحویل فولادوند می دهد.

ممکن است بپسندید...

۲ دیدگاه

  1. آبایی گفت:

    برای هردوبزرگوار سلامتی ،عزت وسربلندی آرزو دارم خدمت جناب کریم زاده عرض خسته نباشید وتبریک دارم به خاطر برداشته شدن این بار سنگین وپرمسیولیت ازدوششان وبه جناب فولادوند تبریک عرض میکنم که از روی تکلیف این مسیولیت خطیر را دلاورانه پذیرفتند وبا راحتی ورفاه خداحافظی کردند موفقیت وسلامتی روزافز ون وتوفیق خدمت صادقانه راازخداوند قادر آگاه خواستارم .
    از همه فرهنگیان ارزشمندی که هنوز توفیق خدمت دارند ومثل حقیر بازنشسته نشده اند درخواست همدلی وهمکاری صادقانه باتیم ایشان رادارم زیرا که منزلتها وسربلندی ها درسایه همدلی ،نقد منصفانه وانتقاد پذیری بزرگوارانه حاصل میشود.

  2. روستازاده گفت:

    دم وزیرگرم بااین انتخاب بجاوبه موقع خداوندنگهدارمدیرکل جدیدباشه واززحمات آقای کریم زاده هم تشکرمیکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.