برخورد با اراذل و اوباش سطح شهر اراک شدت می گیرد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، دادستان اراک ظهر چهارشنبه در این نشست با قدردانی از تلاش و زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، امنیت حاکم در سطح جامعه را نتیجه تلاش و زحمات بی شائبه این عزیزان سبزپوش دانست.

فرشید طاهری با تاکید بر اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اجرا و تسریع در احکام و کوتاه کردن دست مجرمان و تبهکاران از دامان مردم افزود: امروز استان مرکزی در زمینه امنیت و کاهش جرائم در کشور مطرح است.

فرمانده انتظامی استان هم با بیان اینکه استان مرکزی دومین استان کشور در بحث امنیت است گفت: برگزاری این چنین جلسات بصورت منظم در استان را در تعامل و همکاری هردو دستگاه برای ایجاد امنیت عمومی مهم خواند.

سردار عزیز الله ملکی رسیدگی به مشکلات و رضایتمندی مردم را از  دغدغه های نیروی انتظامی دانست و افزود: باپشتیبانی که دستگاه قضا از این نیرو دارد توانستیم در برقراری نظم و امنیت و اجرای طرح های امنیتی بیشترین تلاش را داشته باشیم.

وی به کاهش چهار درصدی جرائم از ابتدای امسال در استان اشاره کرد و یادآور شد: کسانی که با ایجاد ناهنجاری سعی بر، برهم زدن نظم جامعه دارند نیروی انتظامی و دستگاه قضا به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

در این نشست جمع آوری موتورسیکلت های غیرمجاز، ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی بخصوص قلیان و جمع آوری آن، برخورد با پدیده بدحجابی و جمع آوری البسه نامناسب، برخورد با توزیع کنندگان مشروبات الکلی، موادمخدر، ماهواره، پاک سازی پارک ها از اراذل و اوباش، جمع آوری معتادان از محله های مخروبه و برخورد با تالارباغ های غیرمجاز و پلمپ آنها در دستور کار قرار گرفت.

در پایان هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای طرح های امنیتی در سطح شهر مطرح کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.