افزایش ۲۰ درصدی جا به جایی مسافر با ناوگان اتوبوسرانی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، ˈ علی اکبر مظفریˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در سه ماه اول امسال ، ۱۹ میلیون مسافر با ۱۷۶ دستگاه اتوبوس ناوگان درون شهری اراک جابه جا شده اند .

وی ادامه داد: با اجرای طرح بهبود ترافیکی کلانشهر اراک از ابتدای امسال مسافران از طریق ۸۴۵ ایستگاه و ۳۳ خط اصلی جا به جا می شوند.

مظفری در خصوص اجرای مرحله دوم اصلاح شبکه حمل و نقل کلانشهر اراک اظهار کرد: ایجاد خطوط ویژه اتوبوس و انتقال توقفگاه ها از هسته مرکزی شهر از مهمترین برنامه های انجام شده در راستای توسعه کمی و کیفی خدمات ناوگان حمل و نقل درون شهری اراک است.

وی گفت: خیابان های ۲۲ بهمن و مخابرات در ماه های اخیر در راستای اجرای طرح اصلاح شبکه حمل و نقل، به مجموع خطوط تحت پوشش اتوبوسرانی متصل شدند.

او بیان کرد: ناوگان اتوبوسرانی اراک در مرحله دوم اصلاح شبکه حمل و نقل شهری تعداد بیشتری از معابر درون شهری را پوشش می دهد و به زودی با تعیین تکلیف پیمانکار بخش خصوصی سامانه هوشمند بلیط الکترونیکی در ناوگان حمل ونقل شهری استقرار می یابد.

مظفری اظهار کرد: با عملیاتی شدن مرحله دوم طرح جامع ترافیک شهری اراک، تمامی پایانه های موجود به یکدیگر متصل و شهروندان وقت کمتری را در ایستگاه ها صرف می کنند.

اراک به عنوان مرکز استان مرکزی یکی از هشت کلانشهر کشور است که بر اساس نتایج سرشماری ۱۳۹۰ بیش از ۵۲۶ هزار نفر جمعیت دارد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. پیک گفت:

    سلام معلومه که باید بگن تعداد مسافرا زیاد شده .
    من قبلا با بیست دقیقه وقت گذاشتن می تونستم برم محل کارم و فقط برای رفت و برگشتم روی هم دو بار اتوبوس سوار میشدم ولی الان برای هر بار رفت و برگشت چهار بار سوار می شم و برای هر اتوبوس هم باید معطل بشم حتی برای اتوبوس هایی که اسمشو گذاشتن ویژه . زمانی که من برای هر بار سر کار رفتن میذارم یک ساعت و برای هر برگشت هم یک ساعتم هدر میره. هر روز هم با هر وعده سوار شدن مسئول این کار احمقانه ای که خودش تا حالا سوار اتوبوس نشده رو نفرین می کنم.
    یه سنجون رو به اراک اضافه کردن میگن کلانشهر . همه جای دنیا وسایل نقلیه عمومی برای اینه که مردم از وسیله شخصی استفاده نکنن و زودتر به مقصد برسن ولی توی اراک خراب شده ی ما زمان جایجایی مردم سه برابر شده . خدا لعنت کنه باعث و بانی این کار رو . اون دنیا به خاطر این کارشون راهشون رو می گیرم چون عمر مردم رو تلف کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.