صلاحی: شوراهای اسلامی برای بهبود امور مردم با جدیت عمل کنند

به گزارش مرکزی دیلی،ˈعباس صلاحیˈ روز دوشنبه در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر آشتیان افزود: مردم با حضور در صحنه های مختلف همواره از نظام پشتیبانی همه جانبه کرده اند و کسانی که در مسند خدمتگذاری می نشینند باید حق مردم را ادا کنند.

وی ضمن تأکید بر ارتباط نزدیک شوراها و دهیاران با مردم گفت: شوراهای اسلامی و دهیاریها دو کانون تسهیلگر توسعه در مناطق کم برخوردار و محروم هستند و با تعامل نزدیک بهره گیری حداکثری از مشارکت مردم در کارها می توانند موفق باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاش برای بهبود وضعیت معیشت و رفاه مردم از وظایف مهم مسوولان است و سیاستهای دولت و مجلس نیز در این راستا است.

صلاحی اضافه کرد: مشکلاتی که در سطح سه شهرستان آشتیان ، تفرش و فراهان مطرح است با همکاری و همدلی مسوولان قابل حل است و برای آن باید از حداکثر ظرفیتها و فرصتها بهره گرفته شود.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای از افزایش بودجه شهرستان آشتیان خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده میزان بودجه تعیین شده برای شهرستان آشتیان با افزایش ۴۰ درصدی امسال به ۱۷ میلیارد ریال رسیده است.

مهمترین مشکلات شهرستان آشتیان در این نشست تعریض جاده حادثه خیز آشتیان به آهنگران، تکمیل مجتمع فرهنگی علامه سید جلال الدین آشتیانی، احیای قنوات، احداث آتش نشانی و پارک بانوان،تکمیل سالن ورزشی شهید زینلی آشتیان و روستای کردیجان، تجهیز کتابخانه عمومی شهرستان، اشتغال جوانان، آسفالت معابر شهری و روستایی عنوان شد و برای حل آن بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

شهرستان آشتیان واقع در شرق استان مرکزی با مساحتی در حدود ۱۲۳۹ کیلومترمربع کوچکترین شهرستان این استان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.