افتتاح و بهره برداری از دفتر خانه سازمان های مردم نهاد استان با حضور استاندار مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت رسمی استانداری مرکزی،محمدحسین مقیمی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، گفت: سازمانهای مردم نهاد براساس قانون تشکیل می شوند و دستگاهها باید آنها را همکار و همراه خود بدانند  و این سازمانها هم باید مسائل را بصورت دقیق و علمی مطرح نمایند.

وی تصریح کرد: هر چقدر تشکلهای مردم نهاد سهم بیشتری در انجام کارها داشته باشند و زمینه فعالیت آنها از سوی دولت فراهم گردد کارها  با کیفیت تر از پیش می رود و کار دولت کمتر می شود.

مقیمی با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم در کشور، بیان کرد: سازمانهای مردم نهاد در همه بخشها از جمله بخش سلامت فعالیت های خوبی را انجام داده است که مردم نیز قدر شناس این کارهای بزرگ هستند.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: نظام ما نظام مردمی است و همه ارکان آن توسط مردم انتخاب می شوند.

وی بیان کرد: از خصوصیات نظام جمهوری اسلامی سپردن کار به مردم و کاهش تصدی گری دولت می باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: باید راه را برای حضور و مشارکت مردم باز کنیم چرا که در فرهنگ دینی و فرهنگ انسانی نیز به این امر بسیار سفارش شده است.

گفتنی است در ابتدا جلسه بادکوبه ای رئیس هیئت مدیره خانه های سازمانهای غیر دولتی گزارشی از روند تاسیس و فعالیت خانه و فعالیت تشکلها را ارائه نمود و در ادامه آقاخانی مدیر عامل خانه سازمانهای غیر دولتی استان نیز درخصوص نحوه فعالیت و خدمات خانه گزارشی ارائه داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.