کاهش ۸۲ درصدی جرایم خشن در استان مرکزی در سال ۹۱

خبرگزاری فارس: کاهش 82 درصدی جرایم خشن در استان مرکزی در سال 91

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، عزیزالله ملکی یکی از مهم‌ترین نیازهای هر سازمان را افزایش کارآیى کارکنان آن برشمرد و گفت: با توجه به نوع ماموریت‌های ناجا و لازمه حفظ توان پاسخگویی به مطالبات روزافزون محیطی، در تمامی سطوح، توسعه و بهبود ظرفیت‌های کارکنان انتظامی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اولویتی فرماندهی انتظامی استان در سال جدید است.

وی اضافه کرد: یکی از مقتضیات مهم در دست‌یابى به اهداف و راهبردهای ناجا در راستای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری افزایش روحیه و فضای دینی و انقلابی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان است که در برنامه‌های آتی، سعی بر استمرار طرح‌های بهینه و ارتقاء بینش جمعی در دستور کار است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در سالی که گذشت با همکاری سازمان‌ها و نهادها و همراهی مردم، طرح‌های گوناگونی به منظور ثبات امنیت پایدار در استان به مرحله اجرا گذاشته شد که بازخورد موفقیت این طرح‌ها جایگاه نیروی انتظامی استان در کل کشور را بسیار مطلوب و در رتبه سوم نشان می‌دهد.

ملکی به کاهش ۸۲ درصدی جرایم خشن در استان در سال ۹۱ اشاره کرد و ادامه داد: برخورد با جرایم خشن، اراذل و اوباش، قاچاقچیان مواد مخدر و رفتارهای ضد ارزشی به عنوان مهم‌ترین اولویت فرماندهی انتظامی استان، نتایج بسیار ارزنده‌ای داشته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی استانداردسازی و ارتقاء رفتار حرفه‌ای کارکنان انتظامی را از دیگر اولویت فرماندهی انتظامی در سال آتی برشمرد و ادامه داد: در راستای تحقق رویکرد پلیس جامعه محور فعالیت مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و دفتر نظارت همگانی با هدف جامعه‌محوری و اعتمادسازی متقابل مردم و پلیس و گسترش تعاملات بسیار افزایش داشته و در ملاقات‌های مسئولان انتظامی با مردم استان بازخوردهای مثبت آن کاملا نمایان شد.

ملکی کارکنان را ارکان هر سازمان و سرمایه‌های مهم آن خواند و گفت: نیروی انتظامی استان به کارکنان خود به عنوان سرمایه‌های بی‌بدیل می‌نگرد و توجه به معیشت کارکنان در تداوم برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان همواره مورد توجه بوده و در سال آتی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.