اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مرکزی در نوروز ۹۳

به گزارش مرکزی دیلی، سرهنگ مهدی حسنی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز به دلیل ارتقاء ضریب ایمنی و همچنین روان شدن ترافیک در این ایام محدودیت های ترافیکی در سطح محور های برون شهری این استان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت  ۱۲ ظهر روز سه شنبه۲۷اسفند ماه سال ۹۲ تا ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۵ فروردین سال ۹۳، از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۷ فروردین ۹۳ تا ۱۰ صبح روز شنبه ۹ فروردین ماه سال ۹۳ و از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۳ تا ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۶ فروردین ماه سال ۹۳ از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مرکزی تصریح کرد: این محدودیت های ترافیکی با استفاده از تمام توان اجرایی این پلیس و از سه شنبه ۲۷ اسفند ماه امسال آغاز می شود و در راستای آسایش هموطنان در طول سفرهای نوروزی از هیچ اقدامی دریغ نمی کنیم.

وی افزود: از همه کسانی که قصد عزیمت و یا تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی را دارند خواستاریم تا در طول مدت سفر برای تسهیل در روند اقدامات پلیس همکاری لازم را با نیروی انتظامی مبذول دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.