وعده صدور مجوز باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی در اسرع وقت

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: براساس مصوبه کارگروه ورزش همگانی مجوز تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی در اسرع وقت صادر خواهد شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در نشست اعضای کارگروه ورزش همگانی که خردادماه امسال به ریاست استاندار مرکزی و با هدف حمایت صنعت پتروشیمی از ورزش استان تشکیل شد، مصوبات مناسبی خروجی جلسه بود که از آن جمله می‌توان به ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی توسط شرکت پتروشیمی اشاره کرد.

وی گفت: در این نشست به دستور استاندار مرکزی مقرر شد، شرکت پتروشیمی در اسرع وقت تشریفات لازم را برای تاسیس این باشگاه انجام دهد.

این مسؤول تصریح کرد: براساس این مصوبه اداره‌کل ورزش و جوانان استان بلافاصله پس از دریافت درخواست این شرکت و در اسرع وقت نسبت به صدور مجوز تاسیس باشگاه اقدام خواهد کرد لذا می‌طلبد مسؤولان این شرکت هر چه سریع‌تر نسبت به انجام هماهنگی‌های لازم در این خصوص اقدام کرده و درخواست خود را به مسؤولان ذی‌ربط ارائه دهند.

وی گفت: یکی دیگر از مصوبات این نشست جذب و به‌کارگیری مدال‌آوران واجد الشرایط در مجموعه تولیدی پتروشیمی و کمک به هیأت‌های ورزشی بود که مکاتبات لازم در این خصوص انجام گرفته است و طی روزهای آینده جلسه کارگروه صنعت و ورزش به همین منظور تشکیل خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.