اصحاب رسانه در بازگویی ابعاد و آرمان‌ شهدا غفلت نکنند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی، ۲۲ اسفند در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان ضمن تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شیعیان و عاشقان آن حضرت، گفت: این بزرگ بانوی اسلام در دفاع از ولایت و امامت جان خود را فدا کرده و برای حمایت مولای خود حضرت امیرالمؤمنین(ع) تا آخرین لحظه عمر مبارک خود تلاش کردند.

وی ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای معزز با اشاره به اهمیت شهادت و لزوم ترویج آن در جامعه، اظهار کرد: شهادت روحیات یک ملت و تاریخ را تضمین می‌کند؛ لذا این مهم مکتب سازنده‌ای است که شگرف‌ترین اثرات و خلل ناپذیرترین واکنش‌های نسل‌های به هم پیچیده تاریخ را داراست.

وی با اشاره به اینکه عشق شهید، عشق حقیقی است که با هیچ چیز عوض نمی‌شود، گفت: شهدا باران رحمت الهی هستند که به زمین خشک جان‌ها، حیات دوباره خواهند بخشید.

مدیرکل بنیاد شهید استان با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید در ۲۲ اسفند، گفت: بنیاد شهید در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تأسیس شد و دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی و ادرای است.

حجت‌الاسلام هنرمند تصریح کرد: احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی، زنده نگهداشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان، جدیت در امور فرهنگی خانواده‌های شاهد، خوداتکایی و قانونمند کردن ارائه خدمات به آنان و بسیج امکانات نظام به‌منظور پراکندن عطر ملکوتی شهادت در جامعه، محور فعالیت‌های این نهاد مقدس است.

وی افزود: شناسایی جانبازان واجد‌الشرایط جهت برگزاری کمیسیون‌های مختلف پزشکی، اشتغال، استراحت پزشکی – صعب‌العلاج، برگزاری سمینارهای بازآموزی مدون پزشکان، اعزام جانبازان به اردوهای درمانی بر اساس درخواست بنیاد مرکز به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از اصحاب رسانه در احیاء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از آنان خواست قدر این فرصت الهی را دانسته و در بازگویی ابعاد و آرمان‌های شهدای معزز غفلت نکنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پایان، جوانان این مرزوبوم را به حرکت فی سبیل‌الله ترغیب کرد و گفت: هرز رفتن فرصت‌های پیش آمده، ما را از رسیدن به هدف نهایی که صدور انقلاب اسلامی به تمامی نقط دنیاست دور می‌کند؛ لذا بهره‌گیری بهینه از فرصت‌های به وجود آمده، ما را در نیل به اهداف عالیه نظام یاری می‌رساند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.