پایان جشنواره فرهنگی هنری چهار سوق در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، این جشنواره با حضور گروههای مختلف فرهنگی و هنری به منظور افزایش ظرفیتهای هنری و معرفی آثار فاخر این حوزه برگزار شد.

بومی سازی آثار هنری و فرهنگی توسط هنرمندان خلاق و پویای اراکی از مهمترین شاخص های این جشنواره بود که با استقبال چشمگیری مواجه شد.

حضور ˈ بهزاد فراهانیˈ و ˈکامران تفتی ˈ بازیگران نام آشنای تئاتر و تلویزیون از دیگر ویژگی های برنامه اختتامیه این جشنواره بود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اراک در این مراسم گفت: استان مرکزی و شهر اراک با قدمت تاریخی و فرهنگی خود هنرمندان و فرهیختگان فراوانی در عرصه های مختلف پرورش داده است.

ˈ اشرف بهادری ˈ افزود: چهار سوق در بازار اراک یکی از بزرگترین و ارزشمندترین یادگاران تاریخی این سرزمین است .

وی ادامه داد: هنرمندان و فرهیختگان این مرز و بوم به ویژه جوانان خلاق و با تلاش اراکی باید از ظزفیتهای بالقوه تاریخی ، فرهنگی و اجتماعی این شهر در تولید آثار فاخر بهره ببرند.

بهادری توسعه فرهنگ را از عوامل موثر در بهبود شاخص های توسعه عنوان کرد و افزود: امروز فرهنگ زیر بنای همه حوزه هاست و با پشتکار باید در راستای تقویت فرهنگ تلاش کرد.

دبیر جشنواره فرهنگی هنری چهار سوق نیز گفت: این جشنواره در هشت بخش مختلف از جمله شعر کلاسیک و معاصر ،فیلم کوتاه ، فیلمنامه نویسی،عکس ، حجم و کاریکاتور،پوستر و تصویر سازی و نمایش برگزار شد.

ˈ حسین انصاری ˈ ادامه داد: چهار سوق فرصت مناسبی بود تا هنرمندان خلاق و جوان شهر اراک در رقابتی سالم و دوستانه به عرضه آثار خود بپردازند.

در بخش پایانی این همایش از نفرات برتر هر بخش با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.