آماده باش ۱۸۷ هزار همیار پلیس استان مرکزی در ایام نوروز

 به گزارش مرکزی دیلی،سرهنگ علی اسفندانی در حاشیه آئین آماده باش نوروزی همیاران پلیس در دبستان پسرانه شهید اندرزگو در گفت و گو با خبرنگار پانا، گفت: طرح همیاران پلیس به منظور کاهش حوادث جاده ای از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فروردین ۹۳ در سراسر استان مرکزی برگزار می شود.

وی با اشاره به شعار پلیس در ایام نوروز با عنوان “امنیت، سلامت و نشاط” افزود: کاهش تصادفات جاده ای از اهداف اجرای این طرح بشمار می رود.

سرهنگ اسفندانی ادامه داد: دانش آموزان با توجه به قرارگرفتن در محیط خانواده، نقش موثری را در کاهش تخلفات جاده ای و در نهایت کاهش تصادفات ایفا می کنند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای این طرح از سال ۸۴ در استان مرکزی، شاهد کاهش تصادفات جاده ای در این استان بوده ایم و امید است این روند همچنان ادامه یابد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در استان مرکزی، ۸۲ هزار همیار پلیس، بیش از ۴۹ هزار پلیس یار نوجوان و حدود ۵۵ هزار پلیس جوان به فعالیت می پردازند.

وی اضافه کرد: همیاران پلیس با در دست داشتن کارت همیار پلیس، در طول مسیر با مواجه شدن تخلفات رانندگی از سوی خانواده ی خود، آنها را از تخلف حاصل شده آگاه نموده و نقش موثری را در کاهش تصادفات ایفا می کنند.

سرهنگ اسفندانی خاطرنشان کرد: در سالجاری بیش از ۱۵ هزار دانش آموز در پارک ترافیک شهر اراک، قوانین راهنمایی و رانندگی را آموزش دیده اند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی همچنین ادامه داد: ۳۸ نفر از پرسنل آموزش و پرورش تحت عنوان فرهنگ یار در استان مرکزی فعال هستند که در قالب بازرس نامحسوس در سطح استان به ویژه در ایام نوروز به فعالیت می پردازند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.