تشکیل سومین نشست ستاد اجرایی تسهیلات سفر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، ˈمهدی زندیه وکیلیˈ چهارشنبه در سومین نشست ستاد اجرایی تسهیلات سفر در اتاق جلسات واحد عمرانی استانداری استان مرکزی اظهار کرد: این استان در مسیر شاهراه کشور قرار گرفته و بیشتر مسافرانی که قصد سفر از شرق به غرب و شمال به جنوب کشور را دارند از استان مرکزی می گذرند.

وی بیان کرد: هنر ما این است که گردشگرانی را که استان مرکزی می گذرند به گردشگران ماندگار این استان تبدیل کنیم، که این مهم نیازمند برنامه ریزی های کاربردی جاذبه است.

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی تاکید کرد: ستادهای تسهیلاتی سفرهای نوروزی که در شهرستان ها استقرار دارند باید با قوت کار نظارتی و خدماتی انجام دهند.

وی عنوان کرد: جانمایی امکانات خدماتی نباید در یک جا متمرکزشود بلکه خدمات رسانی به مسافران باید در تمام نقاط شهرها به خصوص کلانشهر اراک به بهترین نحو انجام شود.

زندیه وکیلی بیان کرد: یکی از مسائلی که باید مورد توجه ویژه مسوولان استانی قرار گیرد این است که در ایام نوروز از تصرف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: همچنین حضور هوشمندانه مدیریت بحران استان مرکزی نیز باید در ایام نوروز قدرتمندانه تر از گذشته باشد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مرکزی نیز در این نشست گفت: از ابتدای دیماه سال جاری پنج سه نشست استانی و هشت نشست تخصصی در در خصوص ستاد تسهیلات سفر در نقاط مختلف استان مرکزی برگزار شده است.

ˈسید محسن رحمتیˈ بیان کرد: در پنج کمیته زیرگروه، برنامه های خدماتی و فرهنگی در استان مرکزی شناسایی و ساماندهی شده است که اعضای ستاد موظف به انجام هر چه بهتر این برنامه ها می باشند.

وی خاطرنشان کرد: در روز اول نوروز مسوولین استانی با حضور در ورودی شهر اراک بصورت نمادین با اهدائ جوایز از مسافران نوروزی استقبال می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.