برگزاری افتتاحیه سومین همایش ملی ضرورت‌ها و چالش‌های تحول اداری

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا نظام‌آبادی ظهر امروز در آیین افتتاحیه سومین همایش ملی ضرورت‌ها و چالش‌های تحول اداری افزود: ایجاد تغییر و تحول در نظام اداری در بهتر و کیفی‌تر شدن سیستم اداری کشور، پایبندی به اعتقادات مذهبی، هدف‌گذاری برای تحول بنیادین در نظام اداری، جرأت‌مندی برای تغییر سیستماتیک از نظر مهندسی، آموزش، مهیا شدن سیستم از نظر نیروی انسانی و محیط، آشنایی با تمامی متدهای نوین اداری دنیا، خلاقیت و نوآوری و خوش فکری در سیستم‌ها، انگیزه، زمان و اخلاق از محورهای اصلی تغییر و تحولات بنیادین در نظام اداری کشور به شمار می‌رود.

وی ارتباط بین صنعت و دانشگاه را اصلی مهم به منظور کارآمدتر کردن طرح‌های دانشگاهی و اطلاع از طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز صنایع بیان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک هماهنگی بین تمام اجزا و نیروی انسانی در شرکت‌ها و سازمان‌ها و پرداختن همه پرسنل آنها به وظایف مشخص خود و آشنایی آنها با جدیدترین متدهای نظام اداری دنیا که می‌تواند در بعد کوچکتر خود در این همایش‌ها با تبادل اطلاعات اتفاق بیفتد را ضرورت‌هایی برای رسیدن به کیفیت بیشتر و بهتر در نظام اداری کشور عنوان کرد.

نظام‌آبادی اظهار داشت: دانشگاه‌های ما باید پیشرو در این امر باشند و در سیستم‌های اداری باید شور و نشاط منطقی ایجاد کنند تا رسیدگی به امور را در محیط‌های اداری راحت‌تر کنند.

وی همچنین اخلاق‌مداری را امری مهم در نظام اداری اعلام و اخلاق را به یک علم تشبیه کرد که همه سازمان‌ها در کنار سایر علوم باید به این علم مهم مجهز باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک عامل اصلی در تغییر و تحول بنیادین را نیروی انسانی دانست و ادامه داد: باید به دانشگاه‌ها اعتماد کرد و امیدواریم که با آموزش تجربیات و تربیت نیروی انسانی توانمند توسط آنها بتوانیم برای خدمات ‌دهی به جامعه و به ویژه به صنایع در استان مؤثر واقع شویم و از این فرصت به وجود آمده برای رشد دانشگاه و صنعت استفاده کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.