برگزاری همایش ملی «چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران»

به گزارش مرکزی دیلی، محمدصادق حری، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اراک و دبیر همایش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: این واحد دانشگاهی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور سومین همایش ملی چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری کشور را در روزهای ششم و هفتم اسفندماه امسال برگزار می‌کند.

وی افزود: این همایش با اهداف تبیین مبانی و مفاهیم چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران، ارائه رهیافت‌های بررسی چالش‌ها و ضرورت‌های تحول در نظام اداری ایران، ارائه و شفاف‌سازی موانع و راهکارهای عملیاتی کردن سیاست‌های کلی نظام اداری کشور، ارتقاء کارایی و اثربخشی نظام اداری ایران و ارائه راهبردهای نوین بینشی در توسعه فرهنگ و اخلاق حرفه‌ای در نظام اداری ایران، برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری همایش اظهار کرد: تحول در نظام مدیریت منابع انسانی دولت، تحول در ساختار تشکیلاتی دولت، نظریه‌های نوین در نظام مدیریت دولتی، سیاست‌های کلی نظام اداری کشور و موانع آن، اصلاح فرآیندها، روش‌های انجام کار و دولت الکترونیک، نقش تمرکززدایی در تحول نظام اداری کشور، موانع اجرایی سیاست‌های کلی نظام اداری کشور، فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و کرامت انسان از محورهای این همایش است که با حضور اساتید برجسته کشوری و مسئولان اجرایی کشور و استان برگزار می‌شود.

حری بیان کرد: ۱۳۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این نشست علمی ارسال شده که پس از داوری ۷۹ مقاله پذیرفته شده است و از مجموع مقاله‌های پذیرفته شده، ۲۴ مقاله به‌صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اراک در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این همایش، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، صاحب‌نظران و دانشجویان برگزار می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.