تاکید استاندار مرکزی بر حضور بیشتر صنایع در مسائل اجتماعی و شهری اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از سایت رسمی استانداری مرکزی، محمد حسین مقیمی افزود: با وجود بیش از ۲۸۰۰ واحد صنعتی، اگر صنایع درآمد خود را در سطح استان بچرخانند، بسیاری از مشکلات استان و مردم حل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه و تجربه استان درحوزه صنعت و وجود سرمایه های فنی و نیروی انسانی ماهر فراوان، همه باید کمک کنیم تا سرمایه گذاری و کارآفرینی بیشتری در سطح  استان صورت پذیرد که در این میان نقش مطبوعات بالاخص در ارتقاء فرهنگ عمومی بسیار مهم است.

وی با اشاره به کمبود تفرجگاهها و مجتمع های بزرگ در سطح شهر اراک، بر پیگیری مسائل رفاه عمومی، تغییر چهره شهرها و مبلمان شهری تاکید کرد و افزود: اطراف شهر اراک وضعیت مناسبی برای توسعه فضای گردشگری دارد.

وی همچنین با تاکید بر موضوع آلودگی هوای شهر اراک و منابع این آلودگی ها، به پیگیری جدی طرح ها و برنامه های مختلف در راستای کاهش این معضل تاکید و از مطبوعات نیز خواست در اجرای این طرح دولت را کمک کنند.

یادآور می گردد در این دیدار حدود ۱۰۰ نفر از مدیران مسئول و سردبیران هفته نامه های استانی، نمایندگی خبرگزاریهای کشوری، نمایندگی روزنامه ها و نشریات کشوری حضور داشته و تعدادی از آنان به نمایندگی مسائل و مشکلات این حوزه را بیان و استاندار نیز دستور پیگیری برخی از آنان را صادر کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.