برگزاری مانور بسیج سلامت نوروزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، به گفته سیدمحمد رضایی مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان مرکزی این طرح ۴۵ روزه از اول اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۳ اجرایی خواهد شد.

 

وی از فعالیت ۹۰ کارشناس بهداشت محیط در قالب ۴۵ تیم در قالب این طرح خبر داد و گفت: کار نظارت بر توزیع و عرضه بهداشتی مواد آشامیدنی و اماکن اقامتی استان مرکزی برعهده این افراد است.

 

رضایی افزود: هدف از اجرای این طرح نظارت بیشتر بر هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز عرضه مواد غذایی، آرایشگاه‌ها، کمپ‌های اقامتی، پارک‌ها، پایانه‌های مسافربری و اماکن زیارتی و سیاحتی در ایام تعطیلات نوروز است.

 

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازرسی‌ها و نظارت بر اماکن تعیین شده صورت گرفته و هر واحد در طی این دوره سه بار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان مرکزی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مرتبط بویژه تعزیرات حکومتی انجام گرفته تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، بلافاصله به خاطی تذکر داده شود و در صورت اصلاح نشدن، از فعالیت آن واحد جلوگیری به عمل آید.

 

رضایی در پایان گفت: با توجه به نقش مهم مردم در کنار گروه‌های بسیج سلامت، نیاز است که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب توسط سامانه تلفنی ۱۴۹۰ و یا تلفن مرکز بهداشت شهرستان‌ها برای پیگیری اطلاع داده شود.

 

بازرسین بهداشت محیط پس از اجرای مانور و عبور از خیابان‌های اصلی شهر از چند واحد مشخص شده بازرسی به عمل آوردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.