تجلیل از برترین‌های نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مسئول برگزاری نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با مشارکت دانشگاه علمی و کابردی و ۱۱ ارگان مرتبط در حوزه اشتغال و کارآفرینی در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع با ۶۵ غرفه نمایشگاهی با حضور کارآفرینان بخش خصوصی و دولتی، شرکت‌های دانش بنیان در حوزه اشتغال و کارخانجات و صنایع مولد برگزار شد.

علی اکبر امیدی از تشکیل چهار کمیته علمی، اجرایی، پشتیبانی و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی برای برگزاری این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: راه‌اندازی کلینیک کارآفرینی و اشتغال و ارائه خدمات مشاوره تخصصی و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی کارآفرینی در این کلینیک از اهم فعالیت‌های کمیته علمی این نمایشگاه بود.

وی راه‌اندازی پرتال اطلاع رسانی نمایشگاه، توزیع پوسترهای برگزاری نمایشگاه، نصب برنامه و ارسال دعوتنامه‌ها، چاپ بولتن خبری روزانه، پوشش خبری نمایشگاه و پخش زنده از طریق صدا و سیمای استانی را از فعالیت‌های انجام شده در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این نمایشگاه عنوان کرد.

*بازدید بیش از ۶۵۰۰ هزار نفر از نمایشگاه

مسئول برگزاری نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی افزود: بر اساس ارزیابی‌های اولیه در مدت ۵ روز برگزاری این نمایشگاه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی بازدید کردند که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس بوده‌اند.

امیدی خاطر نشان کرد: بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده از بازدید کنندگان و جمع‌آوری نظرات کمیته‌ها غرفه‌های برتر شرکت کننده در این نمایشگاه انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: آموزشگاه فرش‌بافی و هنرهای تزئینی طره، مرکز آموزش علمی کاربردی ماشین سازی، مرکز آموزش علمی کاربردی فنی حرفه‌ای درجه یک و تخصصی اراک، مرکز آموزش علمی کاربردی گروه صنعتی صفا، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی نیم‌ور، آموزشگاه آزاد خیاطی شمس، آموزشگاه آزاد خیاطی رنگارنگ، آموزشگاه آزاد طلا و جواهر سازی ظفری، شرکت فجر تابلو مرکزی، شرکت نورسازه اراک، شرکت کوشاوران و موسسه توسعه صنعت پرواز به عنوان غرفه‌ها و کارآفرینان برتر شرکت کننده در نمایشگاه انتخاب شدند.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر غرفه‌ها و کارآفرینان برتر، از احد ترابی هنرمند کتیبه نویس برجسته کشوری و احسان مرادی، مقداد شیرعلی و احسان کمیجانی هنرمندان طراح نیز با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است دومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی استان مرکزی از ۲۸ اسفند ماه جاری به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور در اراک پذیرای علاقمندان بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.