گشایش نمایشگاه کارآفرینی و توسعه اشتغال استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، این نمایشگاه با مشارکت دانشگاه علمی وکابردی، آموزش و پرورش و اداره کار و امور اجتماعی در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع با ۶۰ غرفه نمایشگاهی پذیرای علاقمندان حوزه گارآفرینی و اشتغال است.

کارآفرینان بخش خصوصی و دولتی، شرکت های دانش بنیان در حوزه اشتغال و کارخانجات و صنایع مولد آخرین دستاوردهای خود را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

مراکز علمی و کاربردی استان مرکزی نیز فعالیتهای پژوهشی، خدماتی و اقتصادی مرتبط با حوزه کارآفرینی را ارایه کرده اند.

ایجاد کارگاههای تخصصی اشتغالزایی، تست استعداد سنجی و مهارت و برگزاری نشستهای تخصصی با حضور کارآفرینان مطرح استان از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

معاون توسعه و برنامه ریزی استانداری مرکزی در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: آموزش و مهارت آموزی زیر بنای توسعه اشتغال پایدار است .

ˈ محمد رضا عاشوری ˈ اضافه کرد: کشورما در حوزه های کشاورزی ، صنعت و خدمات نیازمند اشتغال زایی بیشتر است که این امر با حمایت از بخش تولید ملی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بانکهای عامل با حمایت از تولید در قالب ارایه تسهیلات بانکی سهم بسزایی در ایجاد اشتغال و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دارند.

رییس دانشگاه علمی و کاربردی استان مرکزی نیز گفت: شاخص توسعه یافتگی جوامع، میزان بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و کارآمد است.

دکتر ˈ رضا پور ایمانی ˈ افزود: دانشگاه علمی و کاربردی به عنوان سنگردار فرهنگ کارآفرینی با تربیت دانشجویان کارآزموده در حوزه های مهارتی نقش مهمی در رونق بازار کار دارد.

دومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی استان مرکزی از ۲۸ اسفندماه سال جاری به مدت چها ر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹:۳۰ پذیرای بازدید کنندگان است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.