تقدیر شورای هماهنگی استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن عصر امروز (سه شنبه) در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: باردیگر ایران اسلامی شاهد خلق حماسه ای شورانگیز به یاد سالهای پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و بهمن خونین ۵۷ بود.

این بیانیه اضافه می کند: بار دیگر ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی پس از سی و پنج سال مبارزه و افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در یوم الله ۲۲بهمن، همه و همه، بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، حتی کودکان و خردسالان برای تجدید عهدی دیگر با آرمان های والای امام(ره)، رهبری و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به میعادگاههای راهپیمایی آمده بودند.

این بیانیه عنوان می کند: فضای خیابان های منتهی به محلهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان مرکزی مملو از شور، شوق و شعور سیاسی و معنوی ملتی بیدار و استوار بود که هر نفر با سردادن شعاری از شعارهای انقلاب یاد و خاطره بهمن خونین ۵۷ را زنده کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این روز حماسه ساز، جای جای استان مرکزی همچون سایر نقاط کشور به تجلی گاه حماسه حضور مردم آگاه و فهیم مبدل شد و ملت همیشه سربلند ایران به پاسداشت سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی در شکوه اتحاد و اقتدار ملی در صفوفی به هم پیوسته با گام هایی استوار و قلب هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی با دستانی مشت کرده و گره خورده خروشیدند و به یک باره فریاد آزادی و آزادگی را در جهان طنین انداز کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت آغاز سی و ششمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بدینوسیله خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت ، آگاهانه و پرشور اقشار مردم بصیر و ولایتمدار استان مرکزی و کلیه دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و فرهنگیان، بسیجیان، اصناف و تشکل های فرهنگی و اجتماعی، صنعتگران، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، خبرنگاران و رسانه ملی در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن تقدیر و تشکر می کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.