۲۲بهمن یادآور پایان یافتن دوران وابستگی به قدرت‌های استعماری است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، در این بیانیه امده است: انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود.دهه فجر فرصتی است تا ملت ایران با آرمان‌های شهدا و راه نورانی انقلاب که همان راه اسلام و قرآن است تجدید عهد کنند و بر پیمان خود بر وفاداری به امام راحل و عزم راسخ خود در پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) تاکید ورزند.

چنین روزی یادآور پایان یافتن رنج‌های دیرینه دوران تلخ ستمشاهی و دوران وابستگی به قدرت‌های استعماری است. این قیام الهی با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) به بار نشست و اکنون نیز در برابر تلاطم اقدامات دشمنانه زورگویان جهانی پایدار چون روز اول با استقامت به سوی اهداف عالی خود پیش می‌رود.

درس‌های این خیزش عظیم و مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی‌ها در طول بیش از ۳۰ دهه با رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و حضور و پشتیبانی آحاد ملت بیانگر حقایقی عمیق در خباثت دشمنان ملت آزاده ایران است.

جمهوری اسلامی ایران برغم تلاش همه جانبه و دائمی جبهه معاندین انقلاب اسلامی در ۳۵ سال گذشته، هم اینک به یک قدرت برتر منطقه‌ای و بازیگر تأثیرگذار فرامنطقه‌ای تبدیل و با پافشاری بر اصول، مبانی و آرمان‌های بلند دینی و انقلابی خود به پیشرفت‌های حیرت انگیزی در عرصه‌های مختلف نایل آمده است به گونه‌ای که تحمل این موفقیت‌ها و درخشندگی‌ها از طاقت دشمنان فراتر رفته است و آنان را به تماشاگر محض استحکام و اقتدار ملت ایران تبدیل ساخته است.

انقلاب اسلامی ایران در حالی وارد سی ‌و پنجمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی حضرت امام(ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق می‌باشد. هم اکنون بیداری اسلامی و هوشیاری مستضعفان جهان، نه تنها فرعون‌های منطقه را به گرداب قهر آمیز کشانده است، بلکه کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه درآورده است.

دبیرخانه تشکلهای دانشجویی و هیأت های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان مرکزی ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن و اعلام حمایت و تبعیت کامل از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پشتیبانی از دولت منتخب و تأکید مجدد بر ضرورت وحدت و انسجام همه مردم و مسئولان همگام با تمام آحاد ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و از همه مردم بخصوص دانشگاهیان، احزاب، گروهها، تشکلها، هیأت ها و… انتظار دارد تا با حضور خود در این روزضمن حفظ و حراست از استقلال و آزادگی خود، حقارت آمریکا را در افکار عمومی ملتهای مسلمان دربرابر جهانیان فریاد زنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.