برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن با حضور گسترده مردم در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، مردم مومن و ولایت مدار استان مرکزی با حضور گسترده در آیین معنوی راهپیمایی ˈ۲۲ بهمن، آغاز سی ششمین بهار آزادی را گرامیداشتند و با حضور پرشور خود حماسه ای دیگر را به نمایش گذاشتند.

راهپیما یا ن در شهر اراک و تمامی نقاط استان مرکزی با سرداد بهمن ماه یوم الله – ۲۲ بهمن روز شکست آمریکاˈ، در بهار آزادی – جای شهدا خالیˈ، ˈما ذولفقار حیدریم – فدائیان رهبریمˈ، ˈخامنه ای رهبری است – پیرو پیغمبر استˈ،ˈ ۲۲ بهمن روز شکست دشمن – ۲۲ بهمن نماد وحدت ما ˈ و ˈالله اکبر – خامنه ای رهبر، مسیرهای تعیین شده را طی کردند .

همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی ،با سردادن شعارهای ˈتکلیف هر مسلمان – اطاعت است و قرآنˈ ، ˈخامنه ای در ره حق می جوشد – خون خمینی در رگش می جوشدˈ و ˈ خونی که در رگ ماست – هدیه به رهبر ماستˈ پایبندی ، وفاداری و اطاعت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

همچنین دهها هزار نفر از مردم مومن و انقلابی اراک با سردادن شعارهای الله اکبر ، خامنه ای رهبر ، مرگ بر منافق ، مرگ بر ضد ولایت فقیه همراه با آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و ˈمحمد حسین مقیمیˈ استاندار این استان پس از راهپیمایی در مصلای بیت المقدس این شهر اجتماع کردند.

مردم مومن و انقلابی استان مرکزی برای سی پنجمین بار در روز ۲۲ بهمن به خیابان ها آمدند تا به تمام جهان به خصوص استکبار جهانی و متحدانش بفهمانند که تا پای جان و تا آخرین قطره خون خود از آرمان های امام راحل، شهدا، منویات مقام معظم رهبری حمایت می کنند .

همچنین سرود یک هزار و ۳۵۷ نفری دانش آموزان مدارس کلانشهر اراک با عنوان ˈپابوس بهارˈ در پایان بخش آیین با شکوه ۲۲ بهمن در مصلی این شهر بود.

سرود پابوس بهار با شعر و آهنگ ˈاحمد زکریاییˈ از فرهنگیان استان و با حضور دانش آموزان مدارس راهنمایی پسرانه توحید، حکمت، شهید زرآسوند، علامه حلی و شاهد شهید ثامنی از ناحیه دو اراک در روز ۲۲ بهمن در مصلی شهر اراک اجرا شد.

در پایان این آیین نیز قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در هشت بند قرائت شد که با ندای الله اکبر شرکت کنندگان تائید شد.

نظیر این آیین باشکوره در شهرستان های خمین، دلیجان ، محلات ،آشتیان ، تفرش ، فراهان، کمیجان، خنداب ، ساوه، زرندیه ، شازند و نراق نیز برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.