برگزاری جشنواره خوش حسابان برق در تابستان سال جاری

مهندس محمد اله داد بابیان اینکه این جشنواره همزمان با عید قربان برگزار خواهد شد،افزود: به قید قرعه به مشترکان خوش حساب برق ،جوایزویژه اهدا خواهد شد.

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرآنلاین وی خاطر نشان کرد: به دنبال برنامه های اجرا شده در راستای تشویق مشترکین به استفاده از روش های پرداخت قبوض موسوم به پرداخت غیر حضوری، شاهد رشد چشمگیری در گرایش مشترکین به این روش بوده ایم.

مهندس اله داد پرداخت از طریق اینترنت،تلفن بانک،ATM،POS وشماره تلفن ۱۵۲۱ را از جمله روشهای پرداخت غیرحضوری قبوض برق عنوان کرد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر میزان معوقات قبوض برق در استان بیش از ۱۰۰۰میلیاردریال است،افزود: تخصیص بودجه به شرکت های توزیع برق منوط به وصول مطالبات است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه از راه اندازی سامانه ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ (طرح شهروند همیار ) در استان خبرداد و افزود:کلیه مشترکان و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی می توانند معابر روشن درروز و سرقت های برق و دیگر موارد غیراستاندارد در حوزه توزیع برق را به این سامانه ارسال کنند .

وی گفت: مجموعه بزرگ توزیع برق یک سازمان پویاو دانش محور است و با بکارگیری از تجارب گذشته یک خدمت بی وفقه و حیاتی را ارائه می کندو نیروهای متخصص صنعت برق با ارزشترین سرمایه های این صنعت هستند.

مهندس اله داد اظهار کرد: مشترکین با پرداخت به موقع برق مصرفی خود شرکت توزیع را در ارائه خدمات بهتر و تامین برق مطمئن و پایدار یاری نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.