دلجویی علوم پزشکی اراک از پرستار ضرب‌وشتم شده

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در این جلسه گفت: سال‌هاست که اینگونه مشکلات در برخی بیمارستان‌ها وجود دارد و متأسفانه تعداد بسیار محدود و انگشت‌شماری از بیماران و همراهان آنان حرمتی را که باید برای پزشک و پرستار قائل نیستند و این معضل ریشه در مسائل فرهنگی دارد که ضروریست با همکاری رسانه‌ها نسبت به آموزش و فرهنگ‌سازی برای تجلیل از خدمات کادر پزشکی و پرستاری اقدام شود.

 

حسن طاهراحمدی افزود: البته قابل درک است کسی که عزیزی را از دست می‌دهد از لحاظ روحی و روانی بهم بریزد و کنترل خود را از دست بدهد ولی برای رفع اینگونه مشکلات باید کار فرهنگی و فرهنگ‌سازی صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: همه ما یک مجموعه واحد هستیم و اهانت به یک پرستار اهانت به کل سیستم دانشگاه است. ما نیز قطعا با تمام توان این موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری خواهیم کرد.

 

پرستار آسیب‌دیده نیز در این جلسه ضمن تشریح واقعه مذکور با تشکر از رئیس و مسئولین دانشگاه جهت عکس‌العمل به موقع و حمایت از وی خواستار تدوین ضوابط و اقداماتی شد که موجب حمایت بیش از پیش از پرسنل حوزه پرستاری شود تا شاهد افزایش انگیزه و در نتیجه خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بیماران باشیم.

 

در پایان این مراسم با اهدا گل و هدیه از پرستار مذکور تقدیر و دلجویی شد.

 

چندی پیش بیماری به علت مصرف مواد مخدر به کما رفته بود که علیرغم اقدامات و تلاش‌های کادر درمانی در مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر(عج) فوت کرد و همراهان وی با شکستن درب آی‌سی‌یو به فحاشی و ضرب و شتم یکی از پرستاران پرداختند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.