بیانیه سازمان دانش آموزی استان مرکزی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در این بیانیه آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن از جمله روزهای پر فروغی است که در تاریخ این سرزمین همواره برجسته و سربلند خواهد ماند .

این بیانه در ادامه می افزاید: ۲۲ بهمن روزی است که فرزندان این مرز و بوم به جهانیان ثابت کرد با توکل بر خداوند و قدرت ایمان و رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) می توان در برابر هر طاغوتی – هر چند خودش را قدرتمند نشان دهد – ایستاد. و با تکیه بر قدرت آن بزرگوار آفریننده و توانای زنده می توان ظلم و ستم را به خاک مذلت نشاند .

در ادامه بیانیه آورده شده است: انقلاب اسلامی ایران که با خون هزاران شهید از بند حکومت ۲۵۰۰ ساله ستم شاهی نجات و رهایی یافت  در سایه سار ولایت و قرآن توانست به سربلندی و اعتلای کلمه ی حق دست یابد .

همچنین بیانیه می افزاید: انقلاب اسلامی ایران انقلابی فرهنگی و دانش آموزی است و گواه آن شهادت ۴۰ هزار معلم و دانش آموز شهید فرهنگی است. مهمترین و زیباترین دستاورد و برکت این انقلاب نیز حضور و مشارکت فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی انقلاب و کشور است . فلذا سازمان دانش آموزی استان مرکزی در راستای تجدید پیمان با آرمان های  بنیانگذار کبیر  انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و میثاق دوباره با شهدای انقلاب اسلامی، بویژه شهدای دانش آموز با حضور حداکثری، گسترده و منسجم دانش آموزان و مربیان این سازمان، در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن یک بار دیگر اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی به نمایش گذاشته و پیوند دائمی خود را با ولایت و مقام معظم رهبری مستحکم تر خواهند نمود .

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.