برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۳۰ نقطه استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام عباس هاشمی،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، با اعلام این خبر گفت: همزمان با ۲۲ بهمن ماه و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های و ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن نزدیک به ۲۰۰ هزار عدد اقلام تبلیغاتی توزیع می‌شود، افزود: این اقلام در سراسر استان و همزمان با راهپیمایی پخش می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین از اجرای سرود ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزان دختر‌و‌پسر در مصلای اراک خبر داد و اضافه کرد: این سرود بعد از راهپیمایی و قبل از سخنرانی ۲۲ بهمن اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام هاشمی ادامه داد: این سرود با حضور دو گروه ۱۳۵۷ نفره دانش‌آموزان دختر و پسر در مصلای اراک و یا حضور گروه‌های ۵۷ نفره در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سخنران روز ۲۲ بهمن امسال حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ‌ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پایان تصریح کرد: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن با تجمع در میدا شهدای اراک آغاز و پس از عبور از پل خیبر، خیابان محسنی و خیابان ادبجو، بیانیه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مصلای اراک قرائت می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.