برگزاری مسابقات چند جانبه آفرود در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، احمد بهاری در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور تیم های مختلف در این دوره از مسابقات اظهار کرد:  این دوره از مسابقات با حضور هفت تیم از استان‌های سمنان، تهران، تبریز، ایلام، کردستان، همدان و مرکزی برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات چند جانبه آفرود ۲۵ بهمن ماه در منطقه گردشگری گردو در ناحیه کوه سرخه اراک برگزار می شود که ورزشکاران این رشته در آنجا حضور می یابند.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی مرکزی تصریح کرد: مسابقات آفرود یا بیابانی، رشته‌ای از مسابقات اتومبیل‌رانی است که در پیست‌های دارای عوارض دشوار طبیعی برگزار می‌شود که در این نوع از مسابقات از خودروهای شاسی بلند و دو دیفرانسیل استفاده می‌شود.

بهاری با اشاره به وجود پیست های خوب در این شهرستان گفت: در حال حاضراز نظر سخت افزاری امکانات مناسبی در این رشته در استان مرکزی وجود دارد که تقویت این امکانات در دستور کار قرار دارد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی افزود: هم اکنون امکانات بسیار خوبی در پیست شهرستان اراک و زرندیه وجود دارد که در صورت تامین اعتبار در سایر شهرها نیز تقویت می شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت های خوب این رشته در بخش بانوان گفت: زنان نیز می توانند توانایی خود را در این مسابقات بسنجند و با حضور در این عرصه حضور همیشگی خود را در تمامی رشته ها نشان دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.