استاندار مرکزی: مشکلات خانواده‌های شهدا در استان مرکزی برطرف می‌شود

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدحسین مقیمی در همایش ایثارگران که با حضور رئیس بنیاد شهید کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر اراک برگزار شد، با اشاره به مقام شامخ شهدا اظهار کرد: استان مرکزی در پیروزی انقلاب بیشترین و مهم‌ترین نقش را برعهده داشته است.

وی افزود: مردم استان به سبب پیروی و حمایت از خط ولایت فقیه و رهبری در جبهه‌ها حضوری چشمگیر و پویا داشتند و از همان ابتدا همراهی خودشان را با حضرت امام خمینی(ره) اعلام کردند و در حال حاضر هم پیرو جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری هستند.

استاندار مرکزی با اشاره به فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های مردم استان مرکزی گفت: استان مرکزی در راه دفاع از کشور ۶۰۰۰ شهید را به اسلام و انقلاب هدیه کرد و در این راه ۱۸هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده برای دفاع از خاک و دین جانانه مبارزه کردند.

مقیمی تصریح کرد: مردم استان در پشت جبهه‌ها به خوبی از سربازان حمایت می‌کردند و استان در طول ۸سال دفاع مقدس تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان بخش صنعت استان در راه دفاع از اسلام و نظام جان خود را هدیه کردند و نقش صنایع استان به منظور پشتیبانی در بخش تدارکات در زمان جنگ بی‌بدیل بوده است.

وی افزود: مردم استان مرکزی راهی را که شهدا رفتند و امروز ایثارگران و جانبازان آن را ادامه می‌دهند را ادامه داده و به تبعیت از رهبری و ولایت می‌پردازند تا نظام جمهوری اسلامی به اهداف اقتصاد مقاومتی و اهداف نظام اسلامی برسد.

استاندار مرکزی با اشاره به مقابله با توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم در صحنه اقتصاد مقاومتی، مقاومت در برابر زیاده‌خواهان و صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی حضوری فعال داشته و همیشه و در همه حال به حمایت از رهبر و دولت می‌پردازند.

مقیمی تصریح کرد: مشکلات جانبازان و ایثارگران استان مرکزی تنها به این استان اختصاص نداشته و مشکلاتی بوده که تمام خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کل کشور با آن مواجه هستند و امیدواریم که این مشکلات به زودی زود برطرف شود.

وی افزود: بسیاری از رزمندگان استان مرکزی از فرماندهان ارشد و تاثیرگذار در طول ۸سال دفاع مقدس بودند و ما شاهد ایثارگری این عزیزان در تمام این مدت بوده ایم از جمله در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر که ۲۰۰۰رزمنده استان مرکزی در قالب ۵گردان، ۲۴ ساعت شبانه روز دوشادوش دیگر رزمندگان جانفشانی کردند تا دشمن بعثی را از خاک پاک وطن بیرون کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهدای ۸سال دفاع مقدس به ویژه شهدای استان مرکزی، پرچم‌های همیشه برافراشته بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف، استقلال و ریشه‌های مستحکم این سرزمین الهی هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.