برگزاری مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، رییس هیات تیراندازی استان مرکزی در حاشیه آیین اختتامیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ۱۰ تیم تیراندازی از نیروهای مسلح استان مرکزی در این مسابقات حضور داشتند.

سرهنگ پاسدار ˈغلامرضا کریمیˈ بیان کرد: مرکز آموزشی مالک اشتر اراک،تربیت و آموزش ناجا استان مرکزی، یگان ویژه، پدافند هوایی، تیپ ۷۱ روح الله، سپاه روح الله استان مرکزی، سپاه ناحیه اراک، یگان مهندسی ۴۲ قدر، کانون بازنشستگان ناجا و کانون بازنشستگان سپاه روح الله در این مسابقات حضور داشتند.

وی عنوان کرد: در بخش تیمی در رشته تفنگ کلاش، مرکز آموزشی مالک اشتر اراک، تیپ ۷۱ روح الله و سپاه روح الله استان مرکزی به ترتیب عنوان های اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.

رییس هیات تیراندازی استان مرکزی گفت: در رشته تپانچه نیز مرکز آموزشی مالک اشتر اراک، یگان ویژه و تربیت و آموزش ناجا استان مرکزی به ترتیب عناوین اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.

سرهنگ پاسدار کریمی گفت: در بخش انفرادی نیز در اسلحه کلاش ˈسعید چاهکیˈ از یگان مهندسی ۴۲ قدر اول، ˈمحمد آقازیارتیˈ از سپاه روح الله استان مرکزی دوم و ˈحمزه احمدیˈ از مرکز آموزش مالک اشتر اراک سوم شدند.

وی اضافه کرد: در رشته تپانجه نیزˈایوب صالحیˈ ، ˈمحمد ولایی حکمتˈ و ˈمسعود رجبیˈ هر سه از مرکز آموزشی مالک اشتر به ترتیب عناوین اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند .

رییس هیات تیراندازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: استان مرکزی به واسطه وجود نیروهای نظامی و انتظامی در این استان ظرفیت های بسیار گسترده ای در ورزش تیراندازی دارد، که باید تلاش شود از تمام این ظرفیت ها در جهت ترویج و گسترش این رشه ورزشی استفاده شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.