مقیمی:عملکرد صد روزه دولت در حوزه سیاست خارجی اقتدار نظام را تقویت کرد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگارمهر، محمد حسین مقیمی ظهر شنبه با بیان این مطلب در جمع مردم آشتیان افزود: دولت یازدهم با در پیش گرفتن دفاع همه جانبه از منافع ملی در قالب تعاملی سازنده با دنیا موجبات عزتمندی نظام در دنیا و امیدواری مردم کشور را فراهم کرده است.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی توسط ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران در خرداد ماه سالجاری افزود: مردم ایران با شرکت پرشور خود در انتخابات باردیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی به دنیا ثابت کرده و خواسته قانونی و به حق خود را که همان تغییر گفتمان بین المللی بود را به مسئولان داخلی اعلام داشتند.

استاندار استان مرکزی از رای بالای مردم به دولت اعتدال به عنوان پشتیبان همیشگی این دولت یاد کرد و گفت: دولت نیز با درک مشکلات اقتصادی پیش روی مردم در تلاش است آرامش اقتصادی را به کشور باز گرداند.

مقیمی افزود: تحقق حماسه اقتصادی وظیفه دولت است و در این مسیر نباید نقش مردم نادیده انگاشته شود.

وی با بیان این که دولت یازدهم از هیچ تلاشی در جهت تحقق بهبود در امور معیشتی، رفاهی و اقتصادی مردم فروگذار نیست گفت: توجه به توانمندی های بالقوه و بالفعل موجود در مناطق مختلف کشور از جمله برنامه های دولت برای تحقق حماسه اقتصادی است.

استاندار استان مرکزی با اشاره به سفرهای شهرستانی خود را آشنایی با توانمندیها و ظرفیت های بالقوه موجود در این مناطق برشمرد و گفت: باید با بارور کردن همه زمینه های اقتصادی در شهرهای کوچک و بزرگ موجبات تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کرد.

مقیمی در ادامه از شهرستان آشتیان به عنوان یکی از کانونهای جمعیتی و مناطق مهم و برخوردار استان مرکزی یاد کرد و گفت:  باید ظرفیت های این شهرستان با استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده و مطابق با طرح آمایش و برنامه های توسعه ۵ ساله و چشم انداز بارور شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.