اعزام کاروان‌های راهیان نور از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های راهیان نور اظهار داشت: این اعزام‌ها به صورت گروهی و خانوادگی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کاروان‌های اعزامی به مناطق راهیان نور از اندیمشک، سد کرخه، منطقه عملیاتی فتح‌المبین، فکه، خیبر، طلایئه، اروندکنار و یادمان شهدای شلمچه بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به استقبال بالای شهروندان از این اردوها گفت: خوشبختانه سال به سال شاهد افزایش استقبال مردم از اردوهای راهیان نور هستیم که این نشان‌دهنده اهمیت این اردوها است.

گلشن‌زاده بیان کرد: ستاد راهیان نور استان از آمادگی لازم برای پذیرایی و اسکان شهروندانی که به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی سفر کنند، برخوردار است.

وی هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را آشنایی با ایثارگری‌های، از جان گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام عنوان کرد و یادآور شد: فداکاری، شجاعت و ایمان رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه تمامی جوانان امروز ایران اسلامی باید از نزدیک این مکان‌ها را ببینند، خاطرنشان کرد: راهیان نور فرصتی برای یادآوری تکلیف ما در مقابل خون شهدا است.

وی تاکید کرد: اردوهای راهیان نور در شرایطی که شاهد جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و یک اقدام فرهنگی ارزشمند به شمار می‌رود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.