اعلام آمادگی دستگاه قضایی استان مرکزی برای برخورد با مفاسد اقتصادی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ‘حکمتعلی مظفری’ روز چهارشنبه در نشست شورای قضایی استان مرکزی که با حضور فرمانده انتظامی و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد افزود: مهار روند گرانی و تورم و داشتن برنامه منسجم برای تثبیت قیمت کالاهای اساسی از ارکان مهم خلق حماسه اقتصادی است.

وی اظهار کرد: مسوولان باید با راهکارهای موثر و تثبیت بازار، شرایط بهتری برای معیشت اقشار کم درآمد و متوسط جامعه ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه خلق حماسه سیاسی و اقتصادی باید به دور از شعار زدگی با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات عملیاتی شود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد:بی ثباتی قیمت ها خواست دشمنان نظام است که قصد دارند با دامن زدن به آن موجبات دلسردی مردم و حضور کمرنگ آنان در انتخابات را سبب شوند درحالیکه ملت بصیر ثابت کرده اند در شرایط سخت نیز حامی رهبری و آرمان های انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: دستگاه های مسوول در نظارت و بازرسی وظیفه خطیری را در حوزه مهار گرانی ها و پیشگیری از تورم برعهده دارند و انتظار می رود با محوریت اصناف رشد کاذب قیمت کالاها رنگ ببازد.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی افزود: یکی از وظایف دولت نظارت موثر و کارامد بر اصناف است و خواست مردم در سالی که با نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفته این است که مبارزه جدی با اخلال در بازار، احتکار و انحصار صورت بگیرد.

در این نشست گزارش اقدامات بازرسی و نظارت استان مرکزی و عملکرد تعزیرات حکومتی این استان ارائه شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.