سلیمی: راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان زیاده گوی دشمنان است

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام والمسلمین ˈعلیرضا سلیمیˈ روزشنبه در گفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران همانند ۲۲ بهمن سال ۵۷ و راهپیمایی های ۲۲ بهمن دوران دفاع مقدس، در راهپیمایی امسال نیز باصلابت شرکت می کنند و بار دیگر وحدت و انسجام خود را به جهانیان نشان می دهند.

وی اظهارداشت: ما دراین راهپیمایی غرورآفرین با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید بیعت کرده و عهد می بندیم پشتیبان ولایت باشیم و اجازه نخواهیم داد یک وجب از سرزمین اسلامی ایران به دست متجاوزان بیافتد و به یغما برود.

نماینده مردم محلات ودلیجان درمجلس شورای اسلامی گفت: حضور یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن نشانگراین است که تاآخرین قطره خونمان ازانقلاب اسلامی حفظ وحراست خواهیم کرد.

سلیمی افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر در ۲۲ بهمن ماه غیرت، صلابت، عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران را به رخ دشمنان نظام می کشند.

وی، ۲۲ بهمن را روز اوج وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: همه مسوولان و مردم وظیفه دارند در این روز بزرگ با حضوری گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی شرکت کنند.

سلیمی، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان سنگر مستحکمی در برابر استکبار جهانی یاد کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نعمت های الهی، عزت و اقتدار را نه تنها نصیب ملت ایران بلکه نصیب همه مسلمانان جهان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.