نشست خبری سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک با اصحاب رسانه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، فرشاد فلاحت‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: فوتبال در بین مردم و مسئولان شهر اراک اهمیت به سزایی دارد ولی در سالیان اخیر شاهد بوجود آمدن تیم‌های مختلف مانند آلومینیوم، همیاری و صنایع بوده‌ایم که فعالیت این تیم‌ها به صورت مقطعی در دوره‌های زمانی مختلف بوده است.

وی به مشکلات سخت افزاری شهرستان اراک اشاره کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات تیم فوتبال شهرداری اراک با توجه به بارش‌های اخیر، نبود زمین مناسب برای تمرین این تیم می‌باشد که در چند روز گذشته به علت مناسب نبودن زمین بیشتر تمرین‌های این تیم در سالن انجام شده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک ادامه داد: بیشتر بازیکنان تیم شهرداری بومی هستند که این مسئله خود در پیشرفت فوتبال اراک در آینده کمک خواهد کرد.

فلاحت‌زاده در خصوص بازیکنان جذب شده به این تیم در نیم فصل یادآور شد: با توجه به ضعف‌های تیم در پست های هافبک دفاعی، بازی ساز و مهاجم، چهار بازیکن در نیم فصل جذب شدند که برای هماهنگی با دیگر بازیکنان نیاز به زمان دارند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی آمادگی نیم فصل در کرج و بازی تدارکاتی با تیم‌های سایپا و پیکان انجام شد که در روحیه بازیکنان تیم تأثیر خوبی داشت و طی این روند خود باوری تیم برای بازی‌های لیگ را تقویت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک تصریح کرد: میلاد خسروی یکی از آینده‌دارترین بازیکنان اراکی می‌باشد که با پیشرفت خیره‌کننده‌ای که در این تیم داشته است در آینده می‌تواند پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

فلاحت‌زاده اظهار داشت: کمک مسئولان شهرداری اراک و همچنین حمایت هواداران در نیم فصل دوم کمک به سزایی در پیشرفت این تیم در نیم فصل دوم خواهد داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.