همکاری متولیان صنعت و گردشگری استان مرکزی لازمه جذب گردشگر صنعتی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی، محمدحسین مقیمی در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران با بیان گزارشی از بازدید انجام شده گفت: یکی از این واحدها لوله‌های مورد نیاز نفت، گاز، پتروشیمی و انتقال آب را تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه این واحد لوله‌های ۸ تا ۱۲۰ اینچ تولید می‌کند، افزود: این واحد بیشترین نیاز طرح‌های بزرگ کشور را فراهم می‌کند.

وی طرح‌های توسعه این واحد را تولید میلگرد، ریل راه آهن، تیر آهن بال پهن و ذوب عنوان کرد و گفت: در آینده‌ای نزدیک این طرح‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مشکلات این واحد را نبود نقدینگی عنوان کرد و افزود: به همین دلیل این واحد با تمام ظرفیت کار نمی‌کند و وزارت نفت و نیرو که مصرف‌کنندگان محصولات این واحد هستند باید به رفع این مشکل کمک کنند.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه باید از واحدهای صنعتی حمایت و پشتیبانی کنیم، افزود: با مجموعه فعالیت‌های دولت با رویکرد توجه ویژه به تولید در سال آینده، مشکلات این واحد و اکثر واحدهای صنعتی و تولیدی حل خواهد شد.

مقیمی یکی از راه‌های حمایت از صنعت را تقویت خوشه‌های صنعتی دانست و بیان کرد: باید صنایع ریلی، آلومینیوم، غذایی، پتروشیمی، شیمیایی و نفت تقویت شود.

وی افزود: لازمه‌ی تقویت خوشه‌های صنعتی استان، فعالیت، تلاش و همکاری همه‌ی آنهاست.

مقیمی درخصوص جذب گردشگر صنعتی در استان نیز اظهار کرد: باید سازمان صنعت، معدن و تجارت با سازمان گردشگری برای جذب گردشگر صنعتی ارتباط برقرار کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.