رجایی:صنایع علاوه بر تولید محصول تولید نرم افزاری داشته باشند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک عباس رجایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت واگن پارس اراک اظهار داشت: از مسئولان استان کمتر کسی است که از نزدیک با کارخانه واگن پارس آشنایی نداشته باشد و همه به نوعی با مسایل این شرکت آشنایی کامل دارند، چرا که واگن پارس سرمایه بزرگی برای صنعت استان به شمار می‌آید.

وی بیان داشت: ما باید بتوانیم در افق سال ۱۴۰۴ به عنوان یکی از برترین کشورهای منطقه و جهان باشیم و رشد اقتصادی خود را به ۸ درصد برسانیم.

نماینده مردم شهرهای اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم واحدهای تولیدی صنعتی چون شرکت واگن پارس باید در مسیری گام بردارند که نه فقط به تولید محصول برای داخل کشور، بلکه حضور فعال در بازارهای رقابت جهانی، تولید فکر و اندیشه و ایده‌های نوین یا به عبارتی تولید نرم افزاری را مد نظر خود قرار دهند و همچنین با حضور در بازارهای جهانی به بالا بردن کیفیت محصولات و متناسب با آن کاهش قیمت تمام شده تولید نیز بیندیشند.

وی ادامه داد: با وجود موارد عنوان شده جا دارد که از فعالان عرصه صنعت استان که با وجود تمام مشکلات ، صنعت استان را پا برجا نگاه داشته‌اند تشکر کنم و این اطمینان خاطر را به آنان می‌دهیم که مسئولین استان همیشه پشتیبان و حامی صنعت بوده و خواهند بود.

رجائی قول مساعد داد که با کمک مسئولین استان به منظور حل مشکلات واگن پارس تمام تلاش خود را به کار ببندد.

محمدرضا مختاری مدیر عامل واگن پارس نیز از تمامی مسئولین استان که با حمایت‌های خود کمک شایانی به حل مشکلات واحدهای صنعتی استان به ویژه واگن پارس داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد و گفت: با توجه به قراردادهای منعقد شده آینده خوبی پیش روی شرکت واگن پارس وجود دارد و امید است با تلاش و کوشش مجدانه همکاران واگن پارس درآینده‌ای نزدیک به جایگاه واقعی خود در عرصه صنعت ریلی کشور برسیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.