دبیر حزب کارگزاران سازندگی:کار حزبی نیازمند ملزومات ساختاری است که با شکل گیری خانه احزاب بخشی از آن مرتفع خواهد شد

 

 

 

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از صدای اراک، دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان مرکزی نتیجه اتحاد و هم اندیشی را مثبت دانست و گفت: هر چه حرکت دولت به سمت اتحاد گروه های اصلاح طلب و اعتدالی باشد بهتر خواهد بود.
چمنی، احیای خانه احزاب را حرکتی ارزنده دانسته و معتقد است: درصورت تحقق این امر، فعالیت در مناطق نیز برای احزاب سهولت خواهد یافت.
وی بیان داشت: اگر فضای فعالیت برای احزاب مهیا شود، طبیعتا استقبال خوبی از جانب احزاب صورت می گیرد. کار حزبی نیازمند ملزومات ساختاری است که با شکل گیری خانه احزاب بخشی از آن مهیا خواهد شد.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی د ر استان تصریح کرد: اگر افراد جامعه خواستار توسعه و حرکت رو به رشد هستند، برای دستیابی به آن باید تلاش کنند و منافع خود را در قالب گروه دنبال کنند. ضعف جوامع توسعه نیافته این است که هر شخصی منافع فردی خود را دنبال کرده و گامی برای دستیابی به توسعه ملی برنمی دارد.
وی در خصوص مهیا شدن شرایط برای فعالان سیاسی و احزاب بیان داشت: چگونگی حضور احزاب در جامعه بستگی به نوع نگاه فعالان دارد. کسانی که علاقمند به کار تشکیلاتی و فعالیت بوده اند، در سال های گذشته نیز با حداقل ها فعالیت کرده و حیات سیاسی خود را حفظ کرده اند.
چمنی افزود: سیاست عرصه فعالیت است و در آن برای کسی فرش قرمز پهن نمی کنند. لازمه کار تشکیلاتی ایجاد ارتباط است و کنشگر سیاسی کسی است که توانایی بالایی در ایجاد ارتباطات موثر داشته باشد.
دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان مرکزی به باز شدن قفل بسته احزاب توسط کلید دولت تدبیر و امید، امیدوار بوده و گفت: باور ما این است که این دولت می تواند عرصه مطلوبی را برای فعالیت احزاب مهیا سازد. این امر نیازمند تعامل دو سویه دولت و احزاب بوده و همه افراد باید برای محقق شدن آن تلاش کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.