زمانی قمی: حضور با شکوه مردم موجب استحکام نظام و پشتوانه و دلگرمی دولت است

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، محمود زمانی‌قمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز اراک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به پایبندی مردم به ارزش‌های والای دینی و انقلابی اظهار داشت: دفاع همه‌جانبه از ولایت فقیه، استکبارستیزی و همدلی مردم در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که مردم از صمیم قلب این انقلاب را دوست دارند و به آرمان‌های ارزشمند آن وفادار هستند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به رهبری امام راحل موجب احیای اسلام و ارزش‌های الهی و قرآنی شد، افزود: حضور همیشگی مردم در همه عرصه‌ها به خصوص در این روزهای تاریخ‌ساز سبب شد تا دنیا پای میز مذاکره بیاید و تسلیم منطق ایرانیان شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مردم مؤمن و انقلابی با حضور گسترده و با شکوه خود در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عشق و علاقه خود به نظام اسلامی را نشان می‌دهند و این همه عشق و ایثار است که مسئولیت دولتمردان را در راه خدمت به مردم خطیر می‌کند.

زمانی‌قمی با اشاره به اینکه مردم در ۲۲ بهمن ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور گذاشته‌اند، ادامه داد: رمز پیروزی ملت ایران در بهمن ۵۷ وحدت و پایبندی به اسلام بود و در این روز نیز باید به دشمنان ثابت کنند تا زمانی که این ملت وحدت و یکپارچگی خود را همانند بهمن ۵۷ حفظ کنند دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران مردمی هستند که تا آخرین قطره خون خود از این نظام پاسداری خواهند کرد، خاطرنشان کرد: امت سلحشور، ولایت‌مدار و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و به موقع خود در این راهپیمایی حماسه‌ای دیگر آفرید و قطعاً این حضور در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند حماسه‌ای دیگر خواهد آفرید.

استاندار مرکزی بیان کرد: این حضور گسترده و با شکوه قطعاً پشتوانه‌ای محکم و قوی برای دولت تدبیر و امید است که در شرایط پسا تحریم تمام همت و تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی به کار گرفته است.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.