دیدار استاندار استان مرکزی با مدیر عامل ایرنا

به گزارش مرکزی دیلی، مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در دیدار ˈمحمد حسین مقیمیˈ استاندار استان مرکزی گفت : جریان سازی اطلاعاتی و ارایه بازخوردهای مثبت خبری و رسانه ای وظیفه مهمی است که ایرنا با جدیت در دستور کار خود دارد.

محمد خدادی ادامه داد: به کارگیری ادبیات رسانه و استفاده از ظرفیتهای اطلاع رسانی از سوی خبرنگاران امری مهم است که در جذب مخاطب بیشتر برای یک رسانه تاثیر گذار است.

وی با اشاره به جایگاه حساس خبرگزاری ایرنا در سطح داخلی و بین المللی افزود: ایرنا رسانه ای با وجهه بین المللی است که با توجه به فراگیری آن روزانه شاهد بازدید میلیون ها بیننده داخلی و خارجی است.

وی گفت: مراکز و دفاتر ایرنا در سراسر کشور نیز با ایجاد پژوهش های خبری و تحقیقی به دنبال ایجاد جریان شفاف اطلاع رسانی هستند.

استاندار استان مرکزی نیز در این دیدار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان یک نهاد رسمی خبری همواره انعکاس دهنده خدمات،تلاشها و فعالیتهای مختلف در حوزه گوناگون است.

ˈ محمد حسین مقیمی ˈ ادامه داد: شناسایی مشکلات و کمبود ها و تلاش برای رفع آن در بخش های مختلف با نگاه تیزبینانه رسانه امکان پذیر است که ایرنا همواره در این مسیر پیشگام بوده است .

استاندار استان مرکزی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقد منصفانه رسانه ها شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این مرز و بوم باشیم.

مقیمی در بازدید یکروزه خود از موسسه مطبوعاتی ایران ضمن پاسخگویی به مشکلات مردم استان، با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از نزدیک با فعالیتها و خدمات این نهاد خبری آشنا و با مدیران و دست اندرکاران آن دیدار و گفت و گو کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.