توسعه توزیع بنزین یورو در استان مرکزی به تدریج انجام خواهد شد

به گزارش مرکزی دیلی، علی شاهوردی مدیر عملیات شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، گفت: بنزین یورو ۴ در حال حاضر در اراک و شازند توزیع می‌شود.

وی با تأکید براینکه بنزین یورو توزیعی، تولید شده در پالایشگاه شازند است، تعداد جایگاه‌های توزیع‌کننده این نوع بنزین در استان را ۱۲ جایگاه عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۱ جایگاه در اراک و یک جایگاه در شازند واقع است.

وی با بیان اینکه به میزان نیاز روزانه این جایگاه‌ها امکان توزیع بنزین یورو وجود دارد گفت: توزیع این نوع بنزین به تدریج در دیگر شهرستان‌های استان نیز عملیاتی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بنزین یاد شده از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان صورت می‌گیرد.

شاهوردی با بیان اینکه اجرای طرح توسعه و بهینه‌سازی این پالایشگاه منجر به کاهش ٢۵ درصدی تولید مازوت در این شرکت شده است، ادامه داد: قبل از اجرای این طرح، ۳۵ درصد مازوت تولید می‌شد که هم‌اکنون این میزان به ١٠ درصد کاهش یافته و مابقی آن به بنزین، نفت‌گاز و گاز مایع و پروپیلن پلیمر تبدیل می‌شود.

مدیر عملیات شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند در پایان خاطرنشان کرد: « پلاتفرمیت »، دیگر محصول این شرکت که به عنوان افزاینده درجه آرام‌سوزی بنزین کاربرد دارد نیز به سایر پالایشگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.